

Orange sprzedaje spółkę Contact Center
Orange Polska i Arteria SA podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki „Contact Center”, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.
Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.
„Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. Jest to już jedenasta transakcja Fuzji i Przejęć zrealizowana w ostatnich latach” – powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansów. W jego opinii Arteria jest bardzo dobrym inwestorem, dzięki któremu Contact Center ma szanse rozwinąć swój potencjał.
Contact Center działa na rynku od 15 lat, od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza Grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy, wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.
Grupa Kapitałowa Arteria SA jest jednym z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.
źródło: orange/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





