

Orange sprzedaje spółkę Contact Center
Orange Polska i Arteria SA podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki „Contact Center”, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.
Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.
„Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. Jest to już jedenasta transakcja Fuzji i Przejęć zrealizowana w ostatnich latach” – powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansów. W jego opinii Arteria jest bardzo dobrym inwestorem, dzięki któremu Contact Center ma szanse rozwinąć swój potencjał.
Contact Center działa na rynku od 15 lat, od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza Grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy, wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.
Grupa Kapitałowa Arteria SA jest jednym z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.
źródło: orange/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Rewitalizacja – miastotwórczość w najlepszym wydaniu
2025.08.06Zespół Soudal startuje w nowej odsłonie na Tour de Pologne
2025.08.05cargo-partner powiększa się w MLP Pruszków II
2025.08.05Opteamic planuje przejęcia i wzmacnia swoją pozycję na rynku pracy tymczasowej
2025.08.02Trina Storage i Allview uruchamiają pierwszy projekt w Rumunii, torując drogę do sieci wielogigawatogodzinnych inwestycji w Europie Południowo-Wschodniej
2025.08.01Trina Storage i Stiemo podejmują strategiczne partnerstwo w celu wdrożenia sieci wielogigawatogodzinnych systemów BESS w krajach bałtyckich
2025.08.01Nowy menedżer w Evernex: Michał Czerniecki pokieruje sprzedażą w 20 krajach Europy
2025.07.31Soudal kontynuuje wyścig Tour de Pologne
2025.07.31Matexi Polska buduje Splot Wola z poszanowaniem dla sąsiadów i środowiska
2025.07.31