KiK expansion manager Adam Puk
Ostatni kwartał to (nie) wyścig z czasem
290 (jest), 300 (wkrótce będzie), 9 (tylko w październiku) – te trzy liczby w przejrzysty sposób opisują aktualną sytuację KiK w Polsce. Oznacza to, że przed siecią „ostatnia prosta” do zrealizowania planu na 2019 rok, a patrząc na listę przyszłych lokalizacji, można być pewnym, że zostanie on wykonany z nawiązką.
Wraz z początkiem czwartego kwartału w wielu firmach rozpoczął się wyścig z czasem – wszystko po to, by zrealizować roczny plan. Sieć sklepów KiK deklaruje, że na ostatnie miesiące roku patrzy ze spokojem, choć będzie to niewątpliwie intensywny czas.
– Nasz plan na ten rok zakładał osiągnięcie liczby 300 sklepów, co jest zgodne z przyjętym tempem rozwoju (ok. 50-60 sklepów rocznie). I choć prawdopodobnie cel ten zostanie zrealizowany w listopadzie, nie oznacza to zakończenia tegorocznych działań na tym etapie. Wręcz przeciwnie. Lista lokalizacji, które chcemy udostępnić naszym klientom jeszcze w 2019 roku jest długa, a dotyczy zarówno większych miast, jak i mniejszych miejscowości. Mogę zdradzić, że wśród nich znajduje się wiele miejsc, w których do tej pory nie było sklepów KiK. – komentuje Adam Puk, expansion manager sieci sklepów KiK i dodaje: – ostatni kwartał w roku to dla nas zawsze intensywny czas, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. W sporcie ostatnia prosta jest wymagająca, ale owocuje endorfinami na mecie. Podobnie w naszym przypadku – ponieważ każde otwarcie odczytujemy jako mały sukces, ich intensyfikacja tylko wzmacnia poczucie spełnienia.
KiK w październiku planuje otworzyć 9 nowych sklepów. Otwarcia obejmą: debiut w Gostyninie oraz Aleksandrowie Kujawskim (sklepy otwarte 10.10), Śremie, Złotowie, Ostródzie i Stojadłach, a także otwarcie czwartego sklepu w Bytomiu, drugiego sklepu w Siemianowicach Śląskich oraz szóstego sklepu w Łodzi. W tym miesiącu zostanie też przeprowadzone ponowne otwarcie sklepu w Goleniowie – w innym, większym lokalu Galerii Mini Park.
źródło: informacjebranzowe.pl