Otwarcie Premium Service Plaza w Galerii Katowickiej
13 lipca w Galerii Katowickiej otwarty został salon Premium Service Plaza - drugi taki w Polsce punkt Firmy Samsung. To nowoczesna przestrzeń serwisowo-sprzedażowo-wystawiennicza, połączenie serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki. Klienci nie tylko błyskawicznie naprawią tu swój smartfon, ale będą również mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i technologiami marki Samsung. Nowy, blisko 250-metrowy lokal znajduje się na parterze centrum handlowego.
W Samsung Premium Service Plaza zgromadzone zostały najnowocześniejsze urządzenia i technologie firmy Samsung. Pod opieką doświadczonych ekspertów, klienci mogą zapoznać się z najnowszymi modelami smartfonów, tabletów, urządzeń ubieralnych i Smart TV, a także przenieść się w wirtualny świat za pomocą gogli Gear VR. Premium Service Plaza to również błyskawiczny serwis urządzeń mobilnych Samsunga. Na klientów czeka 8 stanowisk serwisowych, a większość usterek będzie można naprawić tutaj nawet w godzinę.
- Samsung Premium Service Plaza to pierwszy na Śląsku, a drugi w Polsce obiekt tego typu. Cieszymy się, że jedno z najnowocześniejszych centrów serwisowych Samsunga w Europie zostało otwarte właśnie w Galerii Katowickiej i wzmocni ofertę naszego obiektu, przy okazji przyciągając na zakupy klientów z odległych destynacji – podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.
Premium Service Plaza oferuje szereg udogodnień dla klientów w tym: specjalną strefę rozrywkową dla dzieci i dorosłych wyposażoną m.in. w zestawy Gear VR czy stanowiska Samsung Smart Service, umożliwiające bezpłatną aktualizację oprogramowania. Punkt będzie czynny przez siedem dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 19:00, w weekendy 10:00-17:00.
W ramach konceptu Premium Service Plaza, partnerem firmy Samsung jest spółka SPB Services, europejski lider w zakresie diagnostyki i naprawy urządzeń mobilnych.
źródło: infromacjebranzowe.pl