Paczka zmian w usługach bankowości BZWBK24 mobile i BZWBK24
Od 11 grudnia br. klienci indywidualni Banku Zachodniego WBK będą mogli korzystać z usług BZWBK24 mobile za pomocą specjalnej aplikacji na tablety. Nowa aplikacja w pełni wykorzystuje możliwości większego ekranu i przyspiesza bieżące zarządzanie domowymi finansami. W ramach usług BZWBK24 internet bank udostępni nową stronę startową dla klientów indywidualnych, która pozwala na personalizację najczęściej wykonywanych akcji w serwisie. Nowością jest także Doradca online – nowa usługa kontaktu z infolinią banku, dostępna na smartfonach, tabletach i w komputerze.
- Rozwój usług bankowych dostępnych przy pomocy komputera, tabletu czy smartfona to jeden z najważniejszych elementów strategii Banku Zachodniego WBK na najbliższe miesiące i lata. Najwyższa na rynku dynamika wzrostu liczby użytkowników bankowości mobilnej na poziomie 91% po III kwartale potwierdza, że konsekwentnie go realizujemy i obecnie jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce – podkreśla Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Mobilnej i Internetowej Banku Zachodniego WBK S.A.
Paczka mobilna
Nowa usługa BZWBK24 mobile na tablet jest dostępna dla systemów iOS oraz Android. Umożliwia m.in. sprawdzenie stanu rachunków osobistych i oszczędnościowych oraz historii transakcji, wykonanie przelewów, w tym przelewów na komórkę, założenie lokaty oraz doładowanie telefonu komórkowego zdefiniowanego wcześniej w BZWBK24 internet. Korzystając z aplikacji tabletowej, podobnie jak ze smartfonowej, użytkownik usług BZWBK24 mobile może zawnioskować o limit w koncie lub go zwiększyć. Dzięki łatwej i szybkiej procedurze wnioskowania wzrasta zainteresowanie klientów wnioskowaniem o kredyt gotówkowy w tym kanale. Klient, jeśli ma aktywny dostęp do usług i przygotowaną propozycję produktu kredytowego, wypełnia jedynie wniosek online, a bank bada zdolność kredytową i przelewa pieniądze na konto. Decyzja kredytowa może zostać podjęta w nawet 60 sekund. Aplikacja na tablety w pełni wykorzystuje możliwości większego ekranu tych urządzeń, czego przykładem jest nowy i bardzo wygodny sposób realizacji przelewów czy otwierania lokat, który przygotowaliśmy dla naszych klientów – mówi Tomasz Niewiedział.
Paczka internetowa
Bank Zachodni WBK konsekwentnie rozwija także bankowość internetową, z której aktywnie korzysta obecnie ponad 1,7 miliona klientów. - Aby korzystanie z usług finansowych przez Internet było jeszcze bardziej intuicyjne, a przede wszystkim dostosowane do potrzeb naszych klientów, przygotowaliśmy dla nich Pulpit – nową stronę startową. W trakcie prac postawiliśmy na maksymalną łatwość w poruszaniu się po wirtualnym banku – mówi Tomasz Niewiedział. Nowy Pulpit umożliwia szybki i zagregowany dostęp do najważniejszych informacji dotyczących rachunku, takich jak stan konta czy historia. Bardzo ważnym elementem usług BZWBK24 internet jest możliwość definiowania przez użytkowników skrótów do ulubionych opcji serwisu oraz ulubionych transakcji. Dzięki temu zyskują szybki dostęp do najczęściej wykonywanych operacji.
Nowością w Banku Zachodnim WBK jest także Doradca online. Usługa ta umożliwia kontakt klienta z konsultantem w formie rozmowy video, połączenia audio lub chatu tekstowego. Warto podkreślić, że z Doradcą online mogą porozmawiać zarówno klienci banku (po zalogowaniu), jak i osoby, które chciałyby dopiero skorzystać z oferty Banku. Połączenie można nawiązać bezpośrednio z usług BZWBK24 mobile (również na tabletach), z BZWBK24 internet oraz ze strony internetowej bzwbk.pl. - Czas to pieniądz. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego umożliwiamy kontakt z nami bez wychodzenia z domu. Eksperci udzielą informacji na temat korzystania z produktów, doradzą w wyborze nowych oraz pomogą w obsłudze bankowości elektronicznej – mówi Tomasz Niewiedział.
Usługa Doradcy online jest dostępna dla klientów indywidulnych, BZWBK24 dla firm oraz BZWBK24 Mini Firma.
źródło: bzwbk/informacjebranzowe.pl