informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Partnerzy VOX gotowi  na nowy sezon
fot. VOX

Partnerzy VOX gotowi na nowy sezon

Wydarzenia / 2020.03.31

300 firm i blisko 1000 przedstawicieli partnerów biznesowych odwiedziło na przełomie lutego i marca Targi VOX. Spotkania w Łochowie i Gliwicach były okazją do złożenia zamówień oraz przygotowania na nadchodzący sezon budowlano-remontowy.

Targi VOX odbyły się już po raz osiemnasty. Na coroczne spotkanie zaproszono partnerów biznesowych do Gliwic (21 lutego) i Łochowa (6 marca). Targi VOX to miejsce spotkań przedstawicieli sieci salonów VOX z ofertą drzwi i podłóg, sieci sklepów partnerskich Majster Plus oraz sklepów niezależnych.

- Na Targach VOX nie tylko zawieramy nowe kontrakty handlowe, ale też rozmawiamy o tym, jak rozwijać się będzie branża i pokazujemy nowości. Zbieraliśmy wśród odwiedzających opinie na temat premierowych produktów oraz propozycji aktualizacji oferty. Te pomysły, które cieszyły się największym zainteresowaniem wkrótce pojawią się w sprzedaży w salonach i na vox.pl - mówi Anna Szczepaniak, Marketing Manager marki VOX.

Salony VOX są przygotowane do pracy w nowych warunkach i wyzwaniach, jakie stawia przed nimi obecnie rynek, a marka wspiera swoich partnerów oraz klientów w tym okresie. Wszyscy, którzy remontują albo urządzają domy, mogą liczyć, że eksperci i doradcy VOX będą do ich dyspozycji.

Nowości na nowy sezon

- Podczas Targów VOX klienci mieli okazję do zawierania nowych kontraktów handlowych i dokonywania zakupów. Podczas tegorocznej edycji targów zaprezentowaliśmy zarówno produkty z portfolio Grupy Kapitałowej VOX, jak też blisko 30 współpracujących z nami producentów drzwi, podłóg i okuć drzwiowych - podsumowuje Marcin Zieleśkiewicz, Dyrektor ds. sprzedaży hurtowej i sieci Majster Plus.

Przestrzeń targową zaaranżowano z naturalnych i prostych materiałów - całość przypominała perfekcyjnie zorganizowany i lśniąco czysty plac budowy. Do stworzenia stoisk wykorzystano prawie 1,5 km kantówki oraz 440 mkw płótna. W wydzielonych dla poszczególnych marek boksach trwały rozmowy handlowe, a sumę wartości podpisywanych kontraktów od razu pokazywano na dużym telebimie. Między uczestnikami targów toczyła się bowiem rywalizacja na wartość zamówień, a najbardziej aktywnych nagrodzono upominkami. Do dyspozycji gości była też strefa relaksu i kawiarnia, zaaranżowane nowościami i meblami marki VOX, a także specjalna przestrzeń, w której prezentowano m.in. innowacyjne narzędzie do aranżowania wnętrz VOXBOX.

Marka VOX na swoim stoisku pokazała m.in. nowe dekory paneli podłogowych Querra, a także cenione przez klientów podłogi naturalne Skandinavien. Nie zabrakło szerokiej oferty listew przypodłogowych oraz nowych wzorów w ramach oferty ścian dekoracyjnych Kerradeco czy okładzin elewacyjnych Kerrafront.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się także kolekcje drzwi. Linia Uppsala, teraz dostępna jest również w czarnej okleinie Lamistone. Pojawił się nowy model drzwi Foresta, a także drzwi Rimo, które zyskały nowe kolory obrzeży (pokazano m.in. wersję z antracytem i szczotkowaną stalą). O nowe akcesoria wzbogacono drzwi Smart.

Uczestnicy targów docenili też ofertę marki Vilo, która należy do Grupy Kapitałowej VOX. Ściany dekoracyjne Motivo, parapety wewnętrzne, panele podłogowe i listwy przypodłogowe cieszą się zainteresowaniem wśród klientów, którzy chcą samodzielnie remontować swoje domy. Oferta marki Vilo jest dostępna w sieciach DIY jak i w handlu tradycyjnym.

Gotowi na wyzwania

Targi VOX odbywały się w cieniu zbliżającej się do Polski epidemii. W salonach VOX od samego początku wdrażane są wszystkie wytyczne GIS.

- W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego niektóre elementy działalności VOX uległy zmianie, ale wciąż jesteśmy do dyspozycji klientów i realizujemy zamówienia - podkreśla Anna Szczepaniak. - Ze względu na bezpieczeństwo klientów i pracowników część naszych salonów została tymczasowo zamknięta. Niektóre salony obsługują zamówienia zdalnie: online i telefonicznie. Z mapki na stronie vox.pl można dowiedzieć się, w jaki sposób aktualnie funkcjonuje każdy z punktów VOX - dodaje.

Sieć salonów VOX jest przygotowana na funkcjonowanie w tym trudnym okresie, szczególnie że wiosna to okres coraz intensywniejszych remontów. Strona vox.pl z pełnym asortymentem mebli, drzwi, podłóg i artykułów dekoracyjnych funkcjonuje bez zakłóceń. VOX realizuje dostawy bezpośrednio do domu. Każdy kto chce zaprojektować wnętrze z wykorzystaniem produktów VOX może zrobić to bez wychodzenia z domu - na stronie voxbox.pl dostępny jest wirtualny kreator, który pomoże dobrać wyposażenie i materiały, a potem łatwo zrealizować zamówienie. Swoje pomysły i potrzeby można też skonsultować telefonicznie albo mailowo z ekspertami w salonach.

Źródło: VOX. Zdjęcia: VOX

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe