Pasaż Grunwaldzki w smartfonie
Aplikacja Pasażu Grunwaldzkiego pełni rolę przewodnika, dzięki któremu w prosty i szybki sposób odnajdziemy w centrum sklep z poszukiwanym asortymentem czy restaurację z ulubionym menu. Nie jest to bez znaczenia, ponieważ Pasaż Grunwaldzki, który tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych, to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku.
Aplikacja pozwala też znaleźć dany sklep po jego nazwie, co ułatwia poruszanie się po centrum i nawigację, np. w sytuacji, gdy podczas zakupów rozdzieliliśmy się i chcemy spotkać się w ustalonym miejscu. Dzięki zakładce „Okazje” poznamy aktualne promocje i dowiemy się nieco więcej o nadchodzących wydarzeniach. Natomiast zakładka „Dla ciebie” prezentuje informacje i szczegóły dot. korzystania z dodatkowych udogodnień proponowanych przez Pasaż Grunwaldzki (m.in. myjnia samochodowa, system parkingowy, pokój dla rodziców z dziećmi, szatnia, wypożyczalnia wózków). Co jeszcze oferuje aplikacja? W zakładce „Info”, za pośrednictwem opcji „Dojazd do Pasażu”, uzyskamy sugestie dojazdu do centrum wraz z podglądem mapy, bądź propozycje połączenia, gdy chcemy dojechać do Centrum tramwajem lub autobusem.
Aplikacja jest wyjątkowym udogodnieniem zarówno dla stałych bywalców, jak i dla osób, które udają się do centrum po raz pierwszy.
Aplikację znajdziemy w serwisach Google Play i AppStore. Za jej wprowadzenie odpowiada Echo Investment, inwestor i właściciel CHR Pasaż Grunwaldzki.
źródło: informacjebranzowe.pl