

Paweł Fraś na czele hubu ds. analityki i sztucznej inteligencji w Schneider Electric, operującego z Polski
Paweł Fraś w nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu Analytics and AI Warsaw Hub – jednostki wpierającej globalnie firmę Schneider Electric w zagadnieniach związanych z analityką i sztuczną inteligencją. Będzie odpowiadał za budowanie relacji z jednostkami odpowiedzialnymi za sprzedaż i rozwój sprzedaży oraz interesariuszami odpowiedzialnymi za podnoszenie efektywności operacji firmy, prowadzenie projektów z zakresu cyfrowego wsparcia relacji z klientami firm i umocnienie relacji z polskim oddziałem Schneider Electric.
W nową rolę Paweł Fraś wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w inżynierii, handlu i zarządzaniu produktami oraz bogate doświadczenie pracy w Schneider Electric. Jest związany z firmą od 16 lat, rozwijając swoje kompetencje i doświadczenie m.in. w takich obszarach jak automatyka przemysłowa czy elektrotechnika. Przed objęciem nowego stanowiska pełnił funkcję dyrektora biznesu Home & Distribution, odpowiadając całościowo za strategię wizerunku, pozycjonowania i sprzedaży produktów firmy skupionych wokół zarządzania energią elektryczną i idei inteligentnych domów, w tym tych związanych z osprzętem elektroinstalacyjnym, oświetleniem, bezpieczeństwem czy wygodą i nowym komfortem użytkowania.
– Transformacja energetyczna i zwrot ku zrównoważonej przyszłości nie mogą odbywać się bez nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i złożona analiza dużych zbiorów danych. To te zjawiska kształtują cyfrową gospodarkę w zasadzie na wszystkich poziomach, o jakich myślimy. Technologie pozwalają nam także myśleć o przyszłości i sprawniej wdrażać założenia zrównoważonego rozwoju. Dlatego cieszę się, że w nowej roli będę mógł nie tylko uczyć się od fantastycznego zespołu ekspertów z całego świata, ale także pracować blisko z naszymi klientami i partnerami, aby wspólnie wykorzystać ich cyfrowy potencjał – mówi Paweł Fraś, Analytics and AI Warsaw Hub Director w Schneider Electric.
– Dodatkowo moim celem w nowej roli jest dawać klientom, pracownikom oraz wszystkich podmiotom Schneider Electric narzędzia i rekomendacje oparte na danych, ułatwiające podejmowanie najlepszych decyzji biznesowych. Czas i informacja są dziś najcenniejszymi zasobami. Wierzę, że nasze działania, w tej szybko zmieniającej się rzeczywistości, przełożą się bezpośrednio na czerpanie pełniej z życia poza pracą – zarówno przez naszych klientów, jak i pracowników firmy – dodaje Fraś.
Paweł Fraś jest absolwentem Wydziału Automatyki i Robotyki na Politechnice Gdańskiej oraz studiów podyplomowych z zakresu Data Science i Big Data na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Blisko ⅓ pracowników potwierdza, że w ich firmach wprowadzono oficjalną etykietę online. Nowe dane ClickMeeting
2022.06.27Czy fotowoltaika dalej się opłaca? Idą zmiany
2022.06.26Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy
2022.06.24Marvipol wprowadza do sprzedaży Trio Park we Wrocławiu
2022.06.24Południe Vita – nowa inwestycja Develii w Gdańsku
2022.06.24Paweł Klimas z tytułem Promotora XXI wieku 2022
2022.06.245. korzyści z inwestowania na rynku pierwotnym. Kupcy odzyskali optymistyczne nastawienie
2022.06.23Wykorzystaj czas wakacyjny do tego, aby zwiększyć sprzedaż
2022.06.23Jak skutecznie monitorować e-commerce?
2022.06.23