

Pierwszy SuperBowl half-time na YouTubie może przebić oglądalność w TV
Finanse / 2015.01.20
Przerwa reklamowa podczas SuperBowl to już święto. Producenci prześcigają się w wymyślaniu kreatywnych, smiesznych i ciekawych reklamó, ponieważ w Ameryce zasiada wtedy przed telewizorami miliony klientów. Teraz będzie podobnie. To znakomita okazja do zareklamowania swoich produktów. W tym roku jednak do gry wchodzi YouTube, który dzięki gwiazdom i streamingulive chce ściagnąć do siebie miliony konsumentów. Co oczywiście z czasem będzie miało przełożenie na wływy z reklam. Więcej na blogu.
źródło: yt/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Spotkanie z Mavem i dzień pełen atrakcji w CH Biała z okazji Dnia Dziecka!
2025.05.27Wydarzenia
Zostań gwiazdą! Promenada zaprasza na niezwykłe Talent Show z udziałem gwiazd z okazji Dnia Dziecka
2025.05.27Nieruchomości
Peakside z kolejną inwestycją – tym razem w Trójmieście
2025.05.27Nieruchomości
Segmentacja rynku i selektywność inwestycji
2025.05.26Wydarzenia
Dzień Dziecka z LEGO® DREAMZzz w CH Focus – wejdź do świata snów i wyobraźni!
2025.05.26Wydarzenia
Kolorowy Dzień Dziecka w CH Plejada – wielka strefa radości już 31 maja
2025.05.26Wydarzenia
Radosne świętowanie Dnia Dziecka w CH Reduta!
2025.05.26Wiadomości
Volkswagen Financial Services wspiera młodych inżynierów Politechniki Warszawskiej
2025.05.23Nagrody
Doceniona jakość, profesjonalizm i innowacyjność w branży nieruchomości. Konkurs WIZJERY’25 rozstrzygnięty
2025.05.23