Pierwszy SuperBowl half-time na YouTubie może przebić oglądalność w TV
Finanse / 2015.01.20
Przerwa reklamowa podczas SuperBowl to już święto. Producenci prześcigają się w wymyślaniu kreatywnych, smiesznych i ciekawych reklamó, ponieważ w Ameryce zasiada wtedy przed telewizorami miliony klientów. Teraz będzie podobnie. To znakomita okazja do zareklamowania swoich produktów. W tym roku jednak do gry wchodzi YouTube, który dzięki gwiazdom i streamingulive chce ściagnąć do siebie miliony konsumentów. Co oczywiście z czasem będzie miało przełożenie na wływy z reklam. Więcej na blogu.
źródło: yt/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Kluczowi przedstawiciele polskiego i europejskiego sektora kosmicznego spotkają się w Warszawie. Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024.04.25CSR
Waterdrop i Plastic Bank na pomoc oceanom
2024.04.25Wiadomości
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy na tylnym siedzeniu w Uberze
2024.04.25HR
Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o logistyce dla branży fashion
2024.04.24Nieruchomości
Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting
2024.04.24Wyniki finansowe
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok we wszystkich obszarach działalności
2024.04.24HR
Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
2024.04.24HR
Gdy chcesz zaprezentować restaurację w dobrym świetle
2024.04.24HR