

Pierwszy SuperBowl half-time na YouTubie może przebić oglądalność w TV
Finanse / 2015.01.20
Przerwa reklamowa podczas SuperBowl to już święto. Producenci prześcigają się w wymyślaniu kreatywnych, smiesznych i ciekawych reklamó, ponieważ w Ameryce zasiada wtedy przed telewizorami miliony klientów. Teraz będzie podobnie. To znakomita okazja do zareklamowania swoich produktów. W tym roku jednak do gry wchodzi YouTube, który dzięki gwiazdom i streamingulive chce ściagnąć do siebie miliony konsumentów. Co oczywiście z czasem będzie miało przełożenie na wływy z reklam. Więcej na blogu.
źródło: yt/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
Schneider Electric i Maluka wspólnie tworzą przyszłość inteligentnego pakowania – nowoczesna automatyzacja w służbie elastyczności i efektywności
2025.09.17HR
MLP Group wzmacnia zespół leasingu
2025.09.17Finanse
Barometr AI: dwa razy więcej firm prognozuje wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu AI, a 16 proc. planuje nowe miejsca pracy
2025.09.17HR
Katarzyna Sielewicz dołącza do Avison Young
2025.09.16„Koci Domek Gabi” – dwa dni bajkowej zabawy dla najmłodszych w G City Targówek
2025.09.16Wydarzenia
Weekend z Kicią Kocią w CH Biała – bajkowa zabawa dla najmłodszych!
2025.09.16Nagrody
Druga odsłona wystawy Ludzi Zmieniających Świat prezentująca sylwetki laureatek i laureatów XVI edycji konkursu Sukces Pisany Szminką
2025.09.15HR
Michał Radomski odpowiedzialny za doradztwo inwestycyjne w Scallier
2025.09.15Wiadomości
CEVA Logistics uruchamia rozwiązanie dla logistyki zwrotnej baterii EV
2025.09.15