Pierwszy SuperBowl half-time na YouTubie może przebić oglądalność w TV
Finanse / 2015.01.20
Przerwa reklamowa podczas SuperBowl to już święto. Producenci prześcigają się w wymyślaniu kreatywnych, smiesznych i ciekawych reklamó, ponieważ w Ameryce zasiada wtedy przed telewizorami miliony klientów. Teraz będzie podobnie. To znakomita okazja do zareklamowania swoich produktów. W tym roku jednak do gry wchodzi YouTube, który dzięki gwiazdom i streamingulive chce ściagnąć do siebie miliony konsumentów. Co oczywiście z czasem będzie miało przełożenie na wływy z reklam. Więcej na blogu.
źródło: yt/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopada!
2024.11.19Nagrody
G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami. Promenada najlepsza!
2024.11.19Wydarzenia
Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
2024.11.19Nagrody
Złoty Medal EcoVadis dla CEVA Logistics za działania na rzecz CSR i zrównoważonego rozwoju
2024.11.19Finanse
Volkswagen Financial Services: ścieżką klienta do pozycji lidera
2024.11.19Wydarzenia
Edzio Rap na żywo w centrum handlowym Reduta!
2024.11.19CSR
Epson i Maersk redukują emisję CO2e w transporcie morskim
2024.11.19Wydarzenia
Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała!
2024.11.18Wydarzenia