

Pierwszy SuperBowl half-time na YouTubie może przebić oglądalność w TV
Finanse / 2015.01.20
Przerwa reklamowa podczas SuperBowl to już święto. Producenci prześcigają się w wymyślaniu kreatywnych, smiesznych i ciekawych reklamó, ponieważ w Ameryce zasiada wtedy przed telewizorami miliony klientów. Teraz będzie podobnie. To znakomita okazja do zareklamowania swoich produktów. W tym roku jednak do gry wchodzi YouTube, który dzięki gwiazdom i streamingulive chce ściagnąć do siebie miliony konsumentów. Co oczywiście z czasem będzie miało przełożenie na wływy z reklam. Więcej na blogu.
źródło: yt/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
MINISO otwiera pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w Warszawie
2025.07.23CSR
Światowy Dzień Mózgu: zdrowe jelita to spokojniejszy umysł
2025.07.22Nagrody
Polska Spółka Gazownictwa laureatem prestiżowej nagrody SAG (Special Achievement in GIS Award)
2025.07.22Nieruchomości
Centrum badawcze Lena Lighting z akredytacją STAGE 3 CTF
2025.07.22Nieruchomości
GK SPECJAŁ powiększa centrum logistyczne w MLP Poznań do ponad 22 tys. mkw.
2025.07.22Nieruchomości
Matexi Polska rozwija współpracę z lokalnymi organizacjami
2025.07.22Wydarzenia
Angry Birds atakują CH Biała! Rodzinny weekend pełen emocji już 25 i 26 lipca
2025.07.21Nieruchomości
GH Development zapowiada nową inwestycję mieszkaniową ale!KEN na warszawskim Ursynowie
2025.07.21Wiadomości
Armatis z nowym wizerunkiem i certyfikatem ISO 27001
2025.07.17