

fot. NSG Group.
Pilkington MirroView™ − druga strona lustra
Ekran LCD ukryty za lustrem to coraz popularniejszy sposób na dyskretną obecność telewizji w nowoczesnej aranżacji wnętrz. NSG Group wprowadza na polski rynek szkło Pilkington MirroView™ dedykowane multimedialnym ekranom, które po wyłączeniu znikają w idealnej gładkiej tafli lustra, neutralnej dla charakteru i stylu każdego pomieszczenia.
Pilkington MirroView™ jest nowym na polskim rynku produktem szklanym, który z pozoru wygląda jak tradycyjne lustro. W rzeczywistości umieszczona za nim matryca sprawia, że po włączeniu szklana powierzchnia lub jej fragment zmieniają się w telewizyjny wyświetlacz. Po wyłączeniu szklana tafla znów tworzy jednolitą lustrzaną powierzchnię, dyskretnie wkomponowaną w dowolny wystrój wnętrza.
- Lustrzana technologia wysokiej trwałości
Lustrzany wygląd szkła Pilkington MirroView™ zapewnia wysokorefleksyjna powłoka, naniesiona na bezbarwne szkło float. Warstwa powłoki jest napylana pirolitycznie na linii produkcyjnej. Dzięki technice wytwarzania szkło zyskuje większą odporność na działanie czynników atmosferycznych, a jego podwyższona trwałość umożliwia długotrwałą eksploatację i bezpieczne przetwarzanie, oprawianie czy transport. „Projektanci nowoczesnych domów czy obiektów komercyjnych sięgają po inteligentne rozwiązania by zapewnić wnętrzom wysoką estetykę, a użytkownikom maksymalną wygodę i funkcjonalność, w tym efektywne wykorzystanie przestrzeni i dostęp do informacji” − mówi Piotr Oleszyński, Kierownik ds. Produktów o Wartości Dodanej w Pilkington Polska. „Naszą odpowiedzią na nowe potrzeby inwestorów jest postęp technologiczny w produkcji i przetwórstwie szkła, umożliwiający spełnianie nawet najbardziej ekstrawaganckich pomysłów designerów i indywidualnych wymagań użytkowników”.
- Subtelnie i praktycznie
Wykorzystanie szkła Pilkington MirroView™ umożliwia umieszczenie telewizora w miejscach, gdzie duży ekran po prostu nie pasuje lub gdzie nie ma dla niego miejsca. Schowane za lustrami ekrany LCD mogą pozostać niewidoczne, nie kolidując z klasycznym wystrojem salonów i sypialni czy reprezentacyjnym charakterem obiektów historycznych. W małym pomieszczeniu, takim jak np. łazienka, nowe rozwiązanie połączy funkcje niezbędnego tam lustra z telewizorem, umożliwiając oglądanie ulubionego programu lub serialu podczas relaksującej kąpieli. Nowe szkło jest dostępne w ofercie NSG Group w dwóch wersjach. Pilkington MirroView™ przeznaczony jest do słabo oświetlonych pomieszczeń, jak sypialnie czy łazienki. Szkło Pilkington MirroView™ 50/50 dedykowane jest do pomieszczeń o dużym natężeniu światła, do których należą jasno oświetlone galerie handlowe, restauracje czy hotelowe lobby. Dzięki lustrzanym powierzchniom wnętrza zyskują efekt eleganckiej przestronności, a dodatkową korzyścią jest możliwość prezentacji różnego rodzaju filmów reklamowych, promocyjnych, informacyjnych czy transmisji sportowych. Oba rodzaje szkła dostępne są w dużych wymiarach tafli. Pilkington MirroView™ oferowany jest w grubościach 3 i 6 mm, a Pilkington MirroView™ 50/50 w grubości 6 mm. Produkt dostępny jest także w wersji hartowanej lub laminowanej, zapewniając bezpieczne użytkowanie tafli o dużej powierzchni, zwiększoną wytrzymałość i odporność na stłuczenie.
źrodło: pilkington/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025.06.20Świat Nintendo w CH Biała – dwa dni pełne gier, emocji i kolorów!
2025.06.18E-hulajnogi Lime rozpoczynają sezon nad polskim morzem
2025.06.18Przemysł bez przestojów: jak cyfrowe bliźniaki i rugged IT wspierają fabryki przyszłości
2025.06.18Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16