

Play wprowadza rozwiązanie "bezpieczeństwo jako usługa” od Allot
Play, wiodący polski operator komórkowy, zaoferował sieciowe usługi cyberbezpieczeństwa na bazie rozwiązań Allot. Zapewnią one klientom indywidualnym ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i atakami ransomware.
Allot Ltd. wiodący globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej oraz bezpieczeństwa jako usługi (SECaaS) dla dostawców usług komunikacyjnych (CSPs) i przedsiębiorstw ogłosił dzisiaj, że Play, wiodący operator komórkowy w Polsce uruchomił dla swoich klientów indywidualnych bezkontaktowe i bezklienckie usługi cyberbezpieczeństwa i kontroli zawartości na bazie rozwiązań Allot.
Allot Secure to pierwsza platforma, która zapewnia użytkownikom mobilnym ujednoliconą obsługę w zakresie cyberbezpieczeństwa w sieci i poza nią, w tym konfigurację, raportowanie i zarządzanie alarmami. Obecnie Play oferuje dwa rozwiązania z asortymentu firmy Allot: NetworkSecure i EndpointSecure.
NetworkSecure to rozwiązanie sieciowe, zapewniające bezkontaktową i bezkliencką obsługę, niewymagającą instalacji jakichkolwiek aplikacji przez klienta końcowego. Dzięki rozwiązaniu NetworkSecure, Play może zaoferować swoim klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, w tym złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i oprogramowaniem ransomware. Łatwy w użyciu interfejs zapewnia oznakowane marką alerty i raporty, które jednocześnie wzmacniają lojalność wobec marki. Rozwiązanie NetworkSecure uzupełniono o rozwiązanie EndpointSecure firmy Allot, które zapewnia klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, nawet gdy znajdują się poza zasięgiem sieci operatora Play.
— „Play ma wysoką świadomość cyberzagrożeń i chce dostarczać klientom łatwe do aktywacji rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo i komfort użytkowników. Najnowsza oferta pokazuje nasze zaangażowanie na rzecz ochrony klientów zarówno w sieci, jak i poza nią” — powiedział Mikkel Noesgaard, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Play. — „Platforma cyberbezpieczeństwa firmy Allot zapewnia elastyczne rozwiązanie na potrzeby ochrony naszych klientów zarówno przed istniejącymi, jak i nowymi zagrożeniami”.
— „Jednym z naszych głównych celów jest zapewnienie klientom rozwiązań, których potrzebują, aby chronić swoich abonentów przed cyberatakami i zapewnić im spokój ducha” — powiedział Vered Zur, wiceprezes ds. marketingu w firmie Allot. — „Rozwiązania Allot Secure umożliwiają operatorowi Play oferowanie cyberochrony klientom indywidualnym, przy jednoczesnym zwiększaniu lojalności wobec marki i wskaźnika Net Promoter Score, a także generowaniu nowych przychodów”.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





