informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Pod znakiem personalizacji przestrzeni - Radaway na targach CERSAIE 2017

Pod znakiem personalizacji przestrzeni - Radaway na targach CERSAIE 2017

Wydarzenia / 2017.10.10

To był prawdziwy raj dla architektów, projektantów i wszystkich miłośników designu. Obywające się w dniach 25-29 września Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek CERSAIE przyciągnęły do Bolonii odwiedzających z całego świata.

Najsilniejszym i najbardziej zauważalnym trendem tego roku była personalizacja przestrzeni, co można było zauważyć także na podstawie oferty polskich wystawców. Firma Radaway, producent kabin prysznicowych, zaprezentowała m.in. usługę grawerowania, z możliwością nanoszenia na szkło wyjątkowych wzorów i grafik.

Imponujące stoiska producentów płytek ceramicznych i rozwiązań do łazienek podziwiało w tym roku aż 111 604 gości z całego świata. Na 156 000 m2 powierzchni swoje produkty zaprezentowało 869 wystawców (o 17 więcej niż w 2016 roku) – aż 323 z nich pochodziło spoza granic Włoch. Nie zabrakło także przedstawicieli z Polski, a jednym z nich była firma Radaway – producent kabin prysznicowych.

Cieszące się ogromną popularnością bolońskie targi CERSAIE wyznaczają przyszłe trendy w aranżowaniu przestrzeni łazienkowej. Wystawcy tegorocznej edycji postawili m.in. na personalizację strefy prysznicowej. Zaprezentowali produkty i usługi, takie jak płytki ceramiczne z motywem graficznym czy kabiny z możliwością laserowego grawerowania, które pozwalają tworzyć niezwykle oryginalne wnętrza o indywidualnym charakterze.

- Motywem przewodnim naszego stoiska był wzór „Lustra”, stworzony przez studentkę łódzkiej ASP w ramach wspólnego projektu konkursowego „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”. Celem była nie tylko promocja nowych rozwiązań w zakresie indywidualizacji kabiny prysznicowej, jakie oferujemy klientom, ale także promocja młodych, początkujących artystów z Polski. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w targach CERSAIE i zaprezentować odwiedzającym z całego świata design z polskim rodowodem. Innowacyjne rozwiązania w zakresie personalizacji przestrzeni łazienkowej, takie jak usługa grawerowania laserowego na szkle, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających, zarówno z Włoch, jak i z całego świata. Zauważyliśmy, że to właśnie trend tworzenia zindywidualizowanych przestrzeni będzie jednym z najsilniejszych w najbliższym sezonie – mówi Hanna Błaszak, Dyrektor Marketingu firmy Radaway.

Polski producent zaprezentował także szeroką ofertę kabin prysznicowych, a odwiedzający mogli zapoznać się z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem modeli takich serii, jak Modo New, Arta, Idea, Euphoria, Essenza i Fuenta New.

źrodło: radaway/informacjebranżowe.pl

 

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe