

Pomalują krakowski dom dziecka
Omenaa Mensah, ambasadorka Termo Organiki spotkała się z podopiecznymi krakowskiej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej, której od ponad dekady pomaga największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń. Omenaa dla podopiecznych przywiozła nie tylko mnóstwo pozytywnej energii, motywujące książki swojego autorstwa oraz specjalne koszulki, ale i informację – razem z Termo Organiką pomalują pomieszczenia znajdujące się w ośrodku opiekuńczym.
Omenaa Mensah spotkała się z młodymi mamami oraz ich pociechami. Krakowski ośrodek mieszczący się na ul. Pod Kopcem to miejsce nie tylko dla dzieci, ale także dla samotnych, nieletnich matek. Rodzinna atmosfera panująca w placówce pozwala na prawidłowy rozwój wychowanków. Każdego dnia dzieci mają zapewnioną profesjonalną opiekę, by młode mamy mogły w tym czasie chodzić do szkoły. Jak mówią podopieczne znajdują tam dużo ciepła, jednak pomimo zaangażowania całego personelu, ośrodek boryka się z trudnościami finansowymi, a każda forma wsparcia jest pożądana. Omenaa podczas spotkania przekazała młodym mamom dobrą nowinę – wspólnie z Termo Organiką odmalują jadalnię oraz pokoje podopiecznych ośrodka farbami do wnętrz z kolekcji ciepłych barw współtworzonych przez gwiazdę dla Termo Organiki. Podopieczne wspólnie z Omeną od razu wybrały kolory na jakie zostaną pomalowane pomieszczenia. W przyszłym roku w planach jest przeprowadzenie termomodernizacji budynku.
- Cieszę się, że mogłam poznać wspaniałe młode i inspirujące kobiety, które mimo przeciwności losu nie poddają się i dążą do wyznaczonych celów. Rozmowa z nimi była doświadczeniem, które na długo pozostanie w mojej pamięci. – mówi Omenaa Mensah. – Termo Organika ma ze mną wiele wspólnego. Tak jak ja chętnie angażuje się w pomaganie innym, wspiera nie tylko krakowski Dom Dziecka, ale również inne ośrodki znajdujące się w pobliżu ich fabryk w Mielcu i Stoku Lackim koło Siedlec. Pomaga również w realizacji mojego projektu, budowy szkoły dzieci ulicy w Ghanie. W tym celu stworzyliśmy razem specjalną kolekcję ekskluzywnych farb.Część dochodu ze sprzedaży każdego opakowania farb Exclusive Color zasila konto mojej fundacji i wzbogaca fundusz budowy szkoły.
Młode mamy otrzymały upominki w postaci książki Omeny Mensah oraz koszulki z charytatywnej kolekcji #Spełniamymarzenia. Na koszulkach znajdują się wizerunki Ellen, Gertrudy, Willingtona
i Godwina – dzieci z ośrodka Don Bosco w Ghanie, którymi opiekuje się Omenaa Foundation.
Pomaganie jest ok!
Termo Organika z krakowską placówką wychowawczą związana jest od ponad 10 lat. Firma od 2004 roku wprowadziła w życie skuteczny model generowania pieniędzy w firmie na rzecz stałej pomocy charytatywnej.
- Rokrocznie z każdego metra sześciennego styropianu przekazujemy 1 grosz na pomoc
potrzebującym dzieciom. Sprzedaż kliku milionów paczek styropianu Termo Organiki zapewnia zebranie kilkudziesięciu tysięcy złotych rocznie, które wspiera w sumie trzy ośrodki społeczne na terenie kraju: w Krakowie, Mielcu i Stoku Lackim - mówi Witold Rams, wiceprezes Termo Organiki – Termo Organikę z Omeną połączyły wspólne cele m.in. pomocy najbardziej potrzebującym, cieszymy się, że Omenaa zechciała odwiedzić jeden z ośrodków, z którymi współpracujemy.
Termo Organika i Omenaa Mensah w ramach współpracy zajmują się również popularyzacją budownictwa energooszczędnego.
źródło: to/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Logistyka gotowa na sezonowy wzrost sprzedaży - CEVA Logistics o wyzwaniach i sprawdzonych strategiach
2025.09.19Polski rynek pracy potrzebuje planu rozwoju. Demografia i migracje zmieniają zasady gry
2025.09.19Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
2025.09.18Nowe badanie: postawienie tylko na boty w contact center to kosztowny błąd
2025.09.18Śnieżka publikuje wyniki za I półrocze 2025 roku
2025.09.18Partners Group i Peakside ukończyły City Point Okęcie dla Welcome Airport Services
2025.09.17Schneider Electric i Maluka wspólnie tworzą przyszłość inteligentnego pakowania – nowoczesna automatyzacja w służbie elastyczności i efektywności
2025.09.17MLP Group wzmacnia zespół leasingu
2025.09.17Barometr AI: dwa razy więcej firm prognozuje wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu AI, a 16 proc. planuje nowe miejsca pracy
2025.09.17