Ponad 64 tysiące zwiedzających na targach Warsaw Home 2017
Targi Warsaw Home, które odbyły się 6-8 października, zebrały w jednym miejscu rekordowo dużą liczbę wystawców, marek, profesjonalistów i gości. Sukces tegorocznej Warsaw Home pokazuje, że takich targów bardzo brakowało w Polsce.
Warsaw Home opiera się na unikalnej w Polsce koncepcji, łączącej promocję designu
z prezentacją najważniejszych producentów z branży meblarskiej i – ogólniej – wyposażenia wnętrz. Nie ma żadnego innego miejsca na polskiej mapie targów, które uwzględniałoby tak dobrze potrzeby średniego i wysokiego segmentu rynku oraz wnętrz kontraktowych i publicznych. Targi i wystawcy wzajemnie motywują się do rozwoju – dlatego tegoroczna edycja Warsaw Home miała znacznie większą skalę, niż zeszłoroczna.
Warsaw Home w liczbach
Targi Warsaw Home zajęły w tym roku niemal trzykrotnie większą przestrzeń, niż w 2016 roku – 65 tys. mkw. W trzech halach podwarszawskiego centrum wystawienniczego Ptak Warsaw Expo wystawiło się ponad 400 firm i 600 marek. Targi przyciągnęły ponad 64 tys. zwiedzających, z czego 29 tys. to klienci biznesowi z Polski i zagranicy. Imprezę odwiedzili architekci, projektanci wnętrz i styliści – w sumie 9 tys. – oraz inwestorzy. Była to dla nich okazja do składania zamówień, podpisywania kontraktów i nawiązywania relacji pomiędzy przedsiębiorcami. Warsaw Home stało się ważną platformą biznesową i zajęło pozycję największych targów branży wyposażenia wnętrz i meblarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej.
Gwiazdy na targach
Tegoroczne targi zgromadziły wyjątkowo wiele gwiazd, z Karimem Rashidem na czele, który odwiedził Warsaw Home już po raz drugi; wystąpienie projektanta przyciągnęło tłumy. W trakcie targów odbyły się liczne wykłady i dyskusje z udziałem najlepszych designerów i architektów: duetu projektowego Neri&Hu, Paula Heijnena, Antoine’a Genina, Pierre’a Freya, Roberta Koniecznego, Oskara Zięty, Tomka Rygalika, Roberta Majkuta, Mai Ganszyniec, Krystiana Kowalskiego, Przemo Łukasika czy Jakuba Szczęsnego. Program wydarzeń obejmował prelekcje dla profesjonalistów, poświęcone między innymi funkcjonowaniu polskiej branży wyposażenia wnętrz i nowym technologiom.
Potencjał polskich producentów i polskich marek
Na targach wystawiały się wielkie międzynarodowe firmy, najwięksi polscy producenci i młode polskie marki. Ale impreza ta była interesująca nie tylko dla profesjonalistów nawiązujących relacje biznesowe, ale również dla osób śledzących trendy – stoiska konkurowały między sobą efektowną aranżacją przestrzeni i pomysłami na prezentację produktów.
Zgodnie z danymi Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli za 2016 rok, Polska jest szóstym producentem i czwartym eksporterem mebli na świecie (w ujęciu wartościowym). Warsaw Home to targi, które tak jak żadne inne, w pełni prezentują na międzynarodowej arenie potencjał polskich producentów oraz marek i otwierają Polskę na globalnych przedsiębiorców. Już teraz zapraszamy na przyszłoroczną edycję!
źródło: infromacjebranzowe.pl