

Porta partnerem See Bloggers 2018
Marka Porta Drzwi została partnerem See Bloggers 2018 – największego wydarzenia dla twórców internetowych w Polsce. Na potrzeby imprezy przygotuje również wygodną i nowoczesną przestrzeń, na której nieszablonowo zaprezentuje drzwi, m.in. z funkcją ładowania telefonów. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w dn. 23 – 24 czerwca w Łodzi.
- Z wielką ciekawością podjęliśmy się uczestnictwa w wydarzeniu, które w jednym miejscu skupia tak wielu wpływowych twórców. Możliwość spotkania się z nimi to dla nas okazja, aby lepiej poznać ich środowisko i osobiście nawiązać z nimi kontakty. Przy okazji jest to też sposób, by nieco bardziej przybliżyć im naszą markę, pokazać w ciekawy sposób, jak wiele funkcji mogą pełnić drzwi, a zarazem budować pozytywny wizerunek Porta w świecie influencerów – mówi Piotr Chodak, Kierownik ds. PR i Digital Marketingu Porta KMI Poland.
See Bloggers co roku przyciąga wiele osób, w tym twórców internetowych (blogerów, youtuberów, instagramerów, itd.) oraz specjalistów z różnych branży. W tegorocznej edycji weźmie udział blisko 2 tys. influencerów. Pojawią się tam również goście specjalni – prelegenci tegorocznej edycji, a wśród nich m.in. Kasia Nosowska, Ula Chincz, Urszula Dudziak, Jurek Owsiak, Maciej Orłoś, Omenaa Mensah, Sylwester Wardęga oraz inne znane osoby, które tworzą w internecie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





