

Powrót marki Motorola na polski rynek
Firma Binatone, producent akcesoriów marki Motorola, powraca w wielkim stylu na polski rynek, prezentując kompleksowe portfolio innowacyjnych urządzeń wyróżniających się oryginalnym, nowoczesnym designem.
Polską premierę akcesoria marki Motorola miały podczas konferencji TECH TRADE SHOW, która odbyła się 26 października br. w Warszawie. Oprócz szerokiego portfolio słuchawek można było zobaczyć i przetestować między innymi rewolucyjny sferyczny głośnik dwa w jednym Motorola Sphere.
– Jesteśmy dumni z najnowszej gamy akcesoriów Motorola, które są innowacyjne, a zarazem proste w obsłudze i funkcjonalne. Powstały z myślą o użytkownikach prowadzących aktywny tryb życia, którzy poszukują urządzeń dających maksymalną swobodę. Idealnym przykładem takich rozwiązań są pierwsze douszne bezprzewodowe słuchawki VerveOnes ME True wireless wprowadzone na rynek w 2016 roku – powiedział Marek Krygier, Country Manager firmy Binatone. – Dużym uznaniem cieszą się słuchawki bezprzewodowe z serii Escape, które zapewniają wysoką jakość w przystępnej cenie, a prawdziwym hitem stał się już sferyczny głośnik Bluetooth 2w1, który jest również stacją dokującą, ładującą słuchawki, a w chwili zdjęcia ich z urządzenia, dźwięk przenosi się wraz z nimi. Wkrótce na rynku pojawią się również nasze nowe kamery samochodowe.
Oferta Motoroli zapewnia duży wybór urządzeń zróżnicowanych zarówno pod względem designu, zastosowanych technologii, jak i ceny, dzięki czemu kompleksowo odpowiada na potrzeby konsumentów. W portfolio marki znajdują się: kamerki domowe i samochodowe, gama akcesoriów audio dla aktywnych - VerveLife, linia bezprzewodowych słuchawek Escape/Escape+, przenośne wodoodporne głośniki, słuchawki mono Bluetooth, a także słuchawki przewodowe.
Za sprzedaż akcesoriów marki Motorola w Polsce odpowiadają: Marek Krygier – Country Manager, Stefan Citak – Sales Manager oraz Marcin Niebudek – Key Account Manager.
źródło: motorola/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
2025.12.12Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
2025.12.12Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09








