![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Prawie 55 proc. osób kierujących e-hulajnogami lub UTO przekracza dozwoloną prędkość. Premiera RIDER Monster Turbo z dużymi, bezpiecznymi kołami](/uploads/nowosci/zdjecie/d/d9e6ed5a89c60673ee0c467cc45e12708c9fdcbc.jpeg)
Prawie 55 proc. osób kierujących e-hulajnogami lub UTO przekracza dozwoloną prędkość. Premiera RIDER Monster Turbo z dużymi, bezpiecznymi kołami
Kierujący hulajnogami elektrycznymi jeżdżą średnio o 2 km/h szybciej od rowerzystów. W ubiegłym roku w ponad 3,3 tys. przypadków skończyło się to mandatem. Premierowa hulajnoga RIDER Monster Turbo posiada ograniczenie maksymalnej prędkości jazdy do dozwolonych 20 km/h. Producent wyposażył ją w pojemną baterię 19,2 Ah, która pozwala na przejechanie dystansu do 60 km. Duże koła – przednie 20- i tylne 16- calowe sprawiają, że pojazd ma większą przyczepność do podłoża, a użytkownik lepszą nad nim kontrolę, co przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo jazdy.
Polacy hulajnogach elektrycznych jeżdżą szybko i przeważnie bez kasku
Z danych wynika, że użytkownicy hulajnóg elektrycznych poruszają się z wyższą prędkością średnią niż rowerzyści (20,6 km/h w porównaniu 18,6 km/h), blisko 55 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych lub urządzeniami transportu osobistego (UTO) przekroczyło dozwoloną prędkość jazdy, czyli 20 km/h. Jednocześnie jednak rzadziej utrzymują niebezpieczną odległość. Jedynie 6 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych sięga po kask, w znacznej większości są to osoby korzystające z pojazdów prywatnych. Elementy odblaskowe są jeszcze mniej popularne – posiada je jedynie 5 proc. kierujących e-hulajnogami.
Policjanci w 2022 roku wystawili osobom poruszającym się na hulajnogach elektrycznych ponad 3,3 tys. mandatów, a aż 2,4 tys. udzielili pouczeń. Ochronę przed konsekwencjami prawnymi, ale i bezpieczną jazdę, zagwarantuje wysokiej jakości sprzęt z ograniczeniem prędkości do maksymalnej dozwolonej. Dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv wprowadza na nasz rynek hulajnogę marki własnej: RIDER Monster Turbo.
Duże koła gwarantujące większą wygodę, przyczepność i kontrolę
Hulajnoga RIDER Monster Turbo jest wyposażona w duże koła – przednie 20-calowe oraz tylne 16-calowe. Wykorzystanie większych kół w pojeździe podnosi wygodę – wstrząsy i uderzenia spowodowane nierównym terenem są tłumione. Dodatkowo lepsza przyczepność oraz większa kontrola nad pojazdem sprawiają, że jazda nim jest nie tylko bardziej komfortowa, lecz także bezpieczniejsza. Duże koła w połączeniu z regulowaną kierownicą (105-120 cm), sprawiają, że w komfortowy sposób mogą z niej korzystać nastolatkowie i dorośli o różnym wzroście i wadze nawet do 120 kg.
Do 60 km na jednym ładowaniu i podwójny hamulec tarczowy
Dystans możliwy do przejechania hulajnogą RIDER na jednym ładowaniu to aż 60 km. Model Monster Turbo posiada pojemną baterię o pojemności 19,2 Ah, której pełne naładowanie trwa 9-10 godz. Pojazd jest wyposażony w wydajny silnik o mocy 350 W, który umożliwia jazdę do 20 km/h, co jest ograniczoną w przepisach maksymalną dozwoloną prędkością. Bezpieczeństwo użytkowania hulajnogi RIDER gwarantuje przedni i tylny hamulec tarczowy, natomiast wygodę codziennego użytkowania podnosi cyfrowy wyświetlacz, pozwalający na łatwą kontrolę poziomu naładowania baterii. Dodatkowo urządzenie posiada oświetlenie oraz system dźwiękowy.
Hulajnoga RIDER Monster Turbo dostępna jest w kolorze grafitowym, jej waga to 19,9 kg, a wymiary – 156 x 53 x 105-120 cm. Pojazd dostępny jest w sieci Media Expert w cenie 3 499 zł.
RIDER to polska marka, która powstała w 2014 roku, zajmuje się produkcją hulajnóg elektrycznych i akcesoriów samochodowych, w tym głównie nawigacji GPS i wideorejestratorów jazdy. Marka należy do firmy 4cv, która jest dystrybutorem i importerem sprzętu elektronicznego w Polsce.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)