

Premiery Epson na targach Fespa
– Epson przedstawia nową drukarkę SureColor SC-F9200 oraz czarny atrament HDK Black ink, dzięki którym możliwa jest szybka powtarzalna masowa produkcja wysokiej jakości wyrobów tekstylnych, przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów eksploatacji. Użycie papieru sublimacyjnego zapewnia harmonijną współpracę wszystkich elementów i świetną jakość druku na różnorodnych tkaninach, takich jak ubrania, odzież sportowa, materiały tapicerskie, miękkie szyldy i flagi. Gwarancja i wsparcie techniczne Epson zapewniają producentom bezproblemowa produkcje wysokiej jakości wydruków oraz bezproblemowe funkcjonowanie sprzętu.
Tomasz Kuciński Pro Graphics Account Manager, mówi: „Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne dla naszych klientów jest utrzymanie kosztów druku na niskim poziomie. Dzięki wydajnemu systemowi zasilania i atramentom UltraChrome DS zastosowanym w drukarce Epson SC-F9200 cena druku metra kwadratowego jest wyjątkowo konkurencyjna. Koszty druku można obniżyć jeszcze bardziej stosując nowy atrament HDK Black, który pozwala uzyskać gęste i neutralne odcienie czerni przy wyjątkowo niewielkim zużyciu.” Drukarka SC-F9200 jest dostępna w opcji Print & Save2, profesjonalnym pakiecie do drukowania firmy Epson, z którym można kontrolować wydatki i ograniczyć konieczność posiadania zapasów materiałów eksploatacyjnych. Takie rozwiązanie pomaga firmom poligraficznym uzyskiwać znaczne oszczędności.
źródło: epson/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





