![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Przed nami letnia edycja Śnieżka Cup 2017!](/uploads/nowosci/zdjecie/d/cb4efbd8602f380cad72dc0296f6aeaf119845a2.jpeg)
Przed nami letnia edycja Śnieżka Cup 2017!
Już w najbliższy weekend, tj. 17 i 18 czerwca, 96 drużyn z klubów dziecięcych z czterech województw sprawdzi się w grze podczas Śnieżka Cup 2017 w Dębicy.
Śnieżka Cup 2017 to już dziesiąta edycja wydarzenia, które za każdym razem gromadzi wielu młodych pasjonatów piłki nożnej. W tym roku podczas turnieju wystąpi ok. 1300 małych piłkarzy z województw: podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego i świętokrzyskiego. W najbliższy czerwcowy weekend Stadion Igloopolu w Dębicy wypełni się doskonałą zabawą i sportowymi emocjami.
Mecze będą rozgrywane równocześnie na sześciu boiskach. W rywalizacji wezmą udział dzieci urodzone w latach 2006-2010. Rozgrywki odbędą się w grupach według rocznika. Każda drużyna otrzyma pamiątkowy puchar i dyplom, a każdy zawodnik medal – niezależnie od zajętego miejsca w zawodach. Dla zwycięzców przewidziano także dodatkowe upominki.
Terminarz turnieju Śnieżka Cup 2017, którego sponsorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA, wygląda następująco:
· 17 czerwca zagrają roczniki 2006, 2008 i 2010,
· 18 czerwca – roczniki 2007 i 2009.
– Wspieranie aktywnych form spędzania wolnego czasu przez najmłodszych od lat wpisane jest w realizowane przez Śnieżkę działania społeczne. Dlatego też i w tym roku nie mogło nas zabraknąć wśród małych piłkarzy z całej Polski, rozgrywających emocjonujące spotkania na dębickiej murawie. Cieszymy się, że od lat możemy być współautorem tej cennej inicjatywy, tym bardziej, że również w tym roku, równolegle z turniejem trwa barwna rywalizacja szkół podstawowych z całej Polski w konkursie „Kolorowe Boiska”, w którym Śnieżka od 11 lat funduje profesjonalne boiska sportowe. Zapraszamy do śledzenia obydwu inicjatyw! – komentuje Aleksandra Małozięć, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej FFiL Śnieżka SA
FFiL Śnieżka SA jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce, posiadającym zakłady produkcyjne zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Firma prowadzi rozbudowane działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, w tym m.in. projekty wspierające sportowy rozwój dzieci i młodzieży. W 2017 roku Śnieżka realizuje m.in. jedenastą edycję programu społecznego „Kolorowe Boiska… czyli szkolna pierwsza liga”, dzięki któremu szkoły podstawowe z całej Polski mogą wygrać profesjonalne boisko oraz inne cenne nagrody.
źródło: śnieżka/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)