

Realizacja celu „Winning together 15 by 20” w zintegrowanym raporcie AkzoNobel
AkzoNobel opublikował Raport 2020, który przedstawia, w jaki sposób firma zrealizowała swój cel strategiczny „Winning together 15 by 20” i rozpoczęła kolejny etap transformacji.
Specjalna strona internetowa Raportu 2020 zawiera obszerne informacje na temat wyników finansowych producenta, kluczowych wydarzeń biznesowych i informacji o zmianach w takich obszarach jak zrównoważony rozwój i innowacje. W publikacji znajdują się również konkretne case studies wraz z materiałami wideo.
W swoim oświadczeniu CEO Thierry Vanlancker mówi, że pomimo trudności i zawirowań, AkzoNobel szybko zareagował na wyzwania rynku związane z COVID-19 i osiągnął zamierzony wynik: „Cała nasza ciężka praca w ciągu ostatnich trzech lat opłaciła się i pomimo wielu przeciwności zrealizowaliśmy cel Winning together 15 by 20. Fakt, że tak dobrze przetrwaliśmy ten trudny czas, pokazuje, jak silną jesteśmy organizacją. Jestem ogromnie dumny z tego, jak działaliśmy jako firma i jak odpowiedzieliśmy na potrzeby naszych klientów.
Raport w dużej mierze skupiony jest na tematyce zrównoważonego rozwoju, który stanowi bardzo ważny obszar dla AkzoNobel. Projekt „People. Planet. Paint.” potwierdza ambitne cele producenta oraz jego podejście do zrównoważonego biznesu. Nie zabrakło też analizy obecnej strategii AkzoNobel – Grow & Deliver oraz szczegółów związanych z nowymi celami firmy.
Thierry Vanlancker kontynuuje: „To była czasami trudna podróż, ale wszyscy wytrwali i jestem naprawdę dumny z tego, co osiągnęliśmy i czym mogliśmy się pochwalić”.
Nowa, cyfrowa forma publikacji jest pełna interaktywnych treści oraz infografik. Umożliwia także porównywanie kluczowych danych i pobranie interesujących odbiorcę tabel.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





