

Rebranding Huawei na rynki w Europie, czyli nowa marka Honor
Od dzisiaj na rynkach europejskich, w tym także w Polsce, dostępne są urządzenia nowej marki telefonów komórkowych Honor. Już od chwili debiutu nowa marka i jej pierwszy model stawiają sobie ambitny cel: osiągnięcie sukcesu na bardzo zatłoczonym rynku europejskim i zadowolenie użytkowników poszukujących urządzenia o długim czasie pracy na baterii, szybkim transferze danych i w przystępnej cenie.
Debiut marki Honor różni się od pozostałych: nie wykorzystuje drogich kampanii reklamowych. Zamiast tego cały wysiłek włożono w stworzenie telefonu o wysokiej wydajności w bezkonkurencyjnej cenie, dostępnego jedynie w sprzedaży internetowej. W Polsce wyłącznym dystrybutorem jest e-sklep RTV Euro AGD, w którym urządzenie jest oferowane już od dzisiaj (29 października). Kampanię promocyjną wesprze strona konkursowa Honor oraz kanały społecznościowe.
„Od dawna oczekujemy tej premiery i wiele sobie po niej obiecujemy. Wprowadzamy urządzenie od początku zaprojektowane z myślą o spełnieniu życzeń fanów nowoczesnej technologii, którzy nie chcą wydawać majątku”, powiedział Rafał Naploszek, Regional Business Director, Honor.
...więcej o nowym smartfonie Honor6 na stronie agdrtv24.pl
źródło: huawei/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
NextBillion.ai wybiera TomTom Orbis Maps
2025.06.25Fabrycznie nowy ciągnik MAN TGX 18.520 w ofercie wynajmu Truck Care
2025.06.25G City Targówek zaprasza na spotkanie z Mistrzami Budowania – trzy dni kreatywnej zabawy dla fanów klocków!
2025.06.24Polska energetyka znalazła swój nowy dom
2025.06.24Lime od 2019 r. zredukował emisję śladu węglowego o 66,8%
2025.06.23Wakacje pełne smaku i uśmiechu – rodzinny piknik foodtruckowy w CH Promenada
2025.06.23Muzyczne skarby na Giełdzie Winylowej w CH Biała – spotkaj fanów i odkryj perełki!
2025.06.23Wykonawcy stawiają na Soudal
2025.06.23Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025.06.20