informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Rebranding marki Crunlight

Rebranding marki Crunlight

Technologie / 2020.01.21

Marka przekąsek Crunlight przechodzi rebranding. Pierwsze produkty z asortymentu są już dostępne w nowych, wyrazistych opakowaniach w kolorze fuksji. Odświeżony wygląd zyskało również logo. Całość działań służy podkreśleniu głównego przesłania marki – Crunlight to przekąska dla kobiety takiej, jak Ty!

Crunlight to przekąska, która odpowiada potrzebom współczesnych kobiet. – Naszym celem było stworzenie produktu, który w idealny sposób spełni oczekiwania konsumentek. Wiemy, jak szybko i intensywnie żyją, jak wiele zadań mają do realizacji każdego dnia, jak różne nastroje im towarzyszą. Przekąska dla kobiet musi się wyróżniać od innych, a przy tym być lekka i wartościowa. I takie są produkty Crunlight! Można po nie sięgać w wielu sytuacjach, w różnych nastrojach, w każdym momencie dnia. Nasze przekąski są smaczne, chrupiące i z odpowiednim składem. To chwila przyjemności, na którą zawsze można sobie pozwolić. – mówi Aneta Połetek, Specjalista ds. Marketingu.

Nowe opakowanie wyróżnia się zdecydowanym kolorem fuksji. Odcień ten idealnie wyraża kobiecość, energię, atrakcyjność, odwagę i innowacyjność. Na opakowaniu w czytelny sposób oznaczono wyróżniki produktu: wielozbożowość, źródło błonnika, brak barwników i wzmacniaczy smaków, a także brak oleju palmowego.

Jako pierwsze w nowej odsłonie są dostępne chrupki wielozbożowe Crunlight, oferowane w trzech smakach: pomidor z bazylią, fromage i słodka papryka. Już wkrótce w asortymencie Crunlight pojawią się nowe produkty.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe