

Rekordowe otwarcie II kwartału w TIM SA
Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły w kwietniu 2018 r. niemal 58,87 mln zł. Oznacza to wzrost aż o 27,3% w stosunku do kwietnia 2017 r. Jeszcze wyższą dynamikę (28,1%) zanotowały przychody z kanału e-commerce.
Obroty ze sprzedaży online wyniosły w kwietniu 2018 r. 42,36 mln zł. Skumulowane przychody ze sprzedaży od stycznia do kwietnia 2018 r. osiągnęły poziom prawie 235,6 mln zł, tj. o 21,6% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. Kanał e-commerce przyniósł w tym czasie 166,23 mln zł (wzrost o 19,4% r/r).
– W tym roku świętowaliśmy już najlepszy styczeń, luty i marzec w całej trzydziestoletniej historii spółki. Nie inaczej jest z kwietniem – tak dobrego otwarcia drugiego kwartału jeszcze w TIM-ie nie mieliśmy – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. – Ktoś może powiedzieć, że ten trend staje się nieco monotonny, lecz mnie to cieszy. Widzę bowiem, jak wiele możemy jeszcze osiągnąć, udoskonalając nasz model działania. Dużą radością napawa mnie powrót wysokiej dynamiki w kanale e-commerce, która lekko przewyższa dynamikę ogółu przychodów. To oznacza, że napędzają nas nie tylko duże transakcje, związane z boomem na rynku inwestycji, lecz także coraz większa liczba zakupów od naszych stałych klientów – dodaje Krzysztof Folta.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





