informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
RemaDays 2016 oczami Epson

RemaDays 2016 oczami Epson

Wydarzenia / 2016.02.23

Za nami kolejne – już dwunaste – spotkanie na RemaDays, targach Reklamy i Poligrafii, które wyrastają na jedną z największych w Europie imprez tego typu. W tym roku po raz pierwszy odbyły się w nowej lokalizacji w Centrum Targowym Nadarzyn. Choć organizatorzy nie ustrzegli się kilku wpadek organizacyjnych, to jednak nowe przestronne hale pozwoliły uniknąć największego mankamentu poprzednich edycji, czyli klaustrofobicznego wręcz ograniczenia powierzchni i związanego z tym dyskomfortu.

Te możliwości doskonale wykorzystała firma Epson, która na blisko stu metrach powierzchni stoiska P20 w hali F zaprezentowała cała gamę urządzeń dla różnego typu odbiorców związanych z poligrafią i reklamą, w tym ofertą dla producentów reklamy wielkoformatowej, wydruków fotograficznych oraz branży tekstylnej czy fotografów.

Zgodnie z oczekiwaniami ogromnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się pokazywane po raz pierwszy w naszym kraju drukarki wielkoformatowe SureColor SC-S40610, SureColor SC-S60610 oraz drukarka do proofingu SureColor SC-P7000V z wbudowanym spektrofotometrem. To ostanie urządzenie jako jedyne na rynku dzięki zastosowaniu fioletowego atramentu pozwala uzyskać pokrycie aż 99% palety Pantone.

Jak mówi Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP z Epson – „W ciągu ubiegłych lat przyzwyczailiśmy naszych Klientów do tego, że na Rema zawsze pokazujemy coś nowego, istotnie wnoszącego do rynku urządzeń dla branży. Nie rozczarowaliśmy ich także w tym roku, prezentując premierowe rozwiązania LFP.”

Ogromne zainteresowanie zwiedzających potwierdziło słuszność decyzji o ekspozycji urządzeń nie postrzeganych jako oferta dla poligrafii czy produkcji reklam, takich jak drukarki atramentowe dla biznesu z serii WorkForce czy drukarki etykiet.

„Tani, szybki druk w wysokiej jakości jest uniwersalną potrzebą biznesową i nie omija firm reklamowych, które szczególnie często działają pod presją czasu” – mówi Agnieszka Wnuczak, Epson Business Account Manager. – „Seria urządzeń Workforce Pro RIPS budziła zainteresowanie, nie tylko jako świetnej jakości urządzenia do druku biznesowego, ale doskonałe całościowe rozwiązanie ze względu na proces zarządzania skanowanymi dokumentami. Rozmowy ze zwiedzającymi były kolejnym dowodem na to, że branża reklamy jest szczególnie zainteresowana automatyzacją powtarzalnych czynności, tak by móc spokojnie poświęcić się działaniom kreacyjnym, zaś my zapewniamy do tego najlepsze zaplecze sprzętowe.”

Jeśli idzie o popularność prezentowanych drukarek etykiet, to zdaniem Grzegorza Moch, managera odpowiedzialnego w Epson za tę grupę produktów, wynikała ona z tego, że: „Czas komunikacji z Klientem oparty na rozdawnictwie kolorowych długopisów i pendrive’ów minął – obecnie kluczowy jest spersonalizowany, adekwatny do kontekstu komunikat wiążący użytkownika z marką. Świetnym narzędziem do jego realizacji może być tworzenie krótkich serii etykiet, naklejek czy wlepek, co umożliwia np. ColorWorks C7500.”

Ofertę Epson docenili nie tylko zwiedzający – komisja konkursowa Targów przyznała medal RemaDays 2016 za innowacyjność dla sublimacyjnej drukarki  SureColor SC-F9200, jako przykład myśli technologicznej skutkującej dostarczaniem najwyższej klasy rozwiązań dla druku profesjonalnego.

źródło: epson/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe