![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Ricoh na 22. Przystanku Woodstock](/uploads/nowosci/zdjecie/d/e5fd3641f1c8fc8c79c4e02b424de1308c2c55bb.jpeg)
Ricoh na 22. Przystanku Woodstock
Już po raz czwarty Ricoh znalazło się w gronie partnerów Przystanku Woodstock. Podobnie jak w poprzednich latach, tak i tym razem dla uczestników festiwalu powstaną specjalne strefy Ricoh oraz atrakcyjne konkursy i niespodzianki. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy jest „THETAWorld 360”, czyli gwarancja niezapomnianych przeżyć przez cały festiwal!
Stałym punktem na mapie Przystanku Woodstock jest namiot Ricoh, w którym każdy festiwalowicz ma okazję do zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia. W jedynym profesjonalnym na Przystanku studiu fotograficznym, dzięki aparatowi PENTAX 645Z oraz PENTAX K1, uchwycone zostaną niezapomniane chwile tysięcy gości strefy Ricoh. Jak co roku będą one drukowane na urządzeniach wielofunkcyjnych Ricoh. Otwarcie namiotu już 13 lipca o godz. 14.00.
Drugi rok pod rząd Ricoh będzie partnerem przystankowej strefy mediów „Ricoh Press Centre”. Na dziennikarzy będzie też czekać specjalnie przygotowana chillout zone’a, w której każdy będzie mógł zaznać chwili relaksu. W ramach strefy mediów będzie można wypożyczyć do testów ekstremalne aparaty i kamerki z serii WG, kamery sferyczne THETA S 360° oraz inny sprzęt.
„THETAWorld 360” to nie tylko hasło, ale sposób, w jaki Ricoh będzie w tym roku uwieczniać Przystanek Woodstock. Strefę pokazową Ricoh 360° będzie można znaleźć na pasażu handlowym. Tam każdy przeniesie się do magicznego świata dzięki najnowszemu urządzeniu Ricoh - kamerze sferycznej THETA S. Przystanek Woodstock uchwycony na filmach i zdjęciach 360°? Tego jeszcze nie było, ale czas to zmienić!
Podobnie jak podczas poprzednich edycji, Ricoh dostarczy również sprzęt drukujący i interaktywny (w tym tablice interaktywne do Ricoh Press Centre) wykorzystywany w trakcie Przystanku Woodstock.
„Odliczamy dni do kolejnej edycji Przystanku Woodstock. Jako wieloletni partner Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby tegoroczny festiwal był dla każdego niezapomnianym przeżyciem.” – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.
źródło: ricoh/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)