

Ricoh na Matsuri
CSR / 2018.06.15
Firma Ricoh po raz piąty znalazła się w gronie partnerów „Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską”, który odbędzie się 16 czerwca w Służewskim Domu Kultury. Podczas wydarzenia Ricoh zaprezentuje możliwości najnowszych tablic interaktywnych.
Organizatorami Matsuri są Związek Pracodawców Shokokai, Klub Japoński w Polsce oraz Ambasada Japonii. Celem Matsuri jest promocja polsko-japońskich stosunków i efektywne wspieranie wymiany kulturowej. Podczas sobotniego pikniku odwiedzający będą mogli zobaczyć m.in. pokazy sztuk walki, tańca Yosakoi czy kaligrafii wielkoformatowej.
Więcej informacji na: http://www.pl.emb-japan.go.jp/matsuri.html.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Nieruchomości
Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05HR
Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Nieruchomości
Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04CSR
Sokołów stawia na zrównoważony rozwój
2025.03.03Wiadomości
O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl
2025.03.03Nieruchomości
Matexi Polska oferuje indywidualny projekt wykończenia wnętrz w cenie mieszkania
2025.03.03Finanse
Barometr AI – nowy indeks EFL. Połowa polskich firm zwiększy inwestycje w AI, co czwarta prognozuje większą sprzedaż dzięki AI
2025.02.27Moto
Możliwość pokrycia europejskiego parku samochodowego o dodatkowe 5 milionów pojazdów dzięki nowym akumulatorom wspomagającym Exide AGM
2025.02.27