

Ricoh wśród sponsorów Matsuri
CSR / 2016.06.02
Firma Ricoh po raz trzeci została jednym z głównych sponsorów „Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską”, który odbędzie się 4 czerwca na warszawskim Torwarze.
Organizatorami wydarzenia są Związek Pracodawców Shokokai, Klub Japoński w Polsce oraz Ambasada Japonii. Celem Matsuri jest promocja polsko-japońskich stosunków
i efektywne wspieranie wymiany kulturowej. Podczas sobotniego pikniku odwiedzający będą mogli zobaczyć m.in. pokazy sztuk walki, tańca Yosakoi czy kaligrafii wielkoformatowej. Ricoh na swoim stoisku zaprezentuje m.in. najnowsze rozwiązania multimedialne: tablice interaktywne, projektory oraz najnowsze aparaty fotograficzne PENTAX.
Więcej informacji na: http://www.pl.emb-japan.go.jp/matsuri.html
źródło: ricoh/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
STYROPMIN: 30 lat doświadczenia – 200 lat planów!
2023.06.01CSR
Volkswagen Financial Services napędza Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej”
2023.05.31Nieruchomości
Tremend przywraca dawny blask zabytkowej kamienicy w Szczecinie
2023.05.31Technologie
Innowacyjny Balkonowy System Fotowoltaiczny POWERSTREAM już niedługo w sprzedaży
2023.05.30Technologie
SAS umożliwia szybszą i bezpieczniejszą aktywację danych klientów przez zespoły marketingu
2023.05.30Nieruchomości
Prywatne akademiki w Polsce – geneza sukcesu
2023.05.30Technologie
ChatGPT napędza inwestycje w AI w firmach
2023.05.30HR
Pracować inaczej, czyli jak stworzyć miejsce pracy, które pracownicy pokochają
2023.05.29Med-Tech
Zaburzenia czucia, przewlekłe zmęczenie: pierwsze objawy SM mogą być dyskretne
2023.05.29