

Ricoh wśród sponsorów Matsuri
CSR / 2016.06.02
Firma Ricoh po raz trzeci została jednym z głównych sponsorów „Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską”, który odbędzie się 4 czerwca na warszawskim Torwarze.
Organizatorami wydarzenia są Związek Pracodawców Shokokai, Klub Japoński w Polsce oraz Ambasada Japonii. Celem Matsuri jest promocja polsko-japońskich stosunków
i efektywne wspieranie wymiany kulturowej. Podczas sobotniego pikniku odwiedzający będą mogli zobaczyć m.in. pokazy sztuk walki, tańca Yosakoi czy kaligrafii wielkoformatowej. Ricoh na swoim stoisku zaprezentuje m.in. najnowsze rozwiązania multimedialne: tablice interaktywne, projektory oraz najnowsze aparaty fotograficzne PENTAX.
Więcej informacji na: http://www.pl.emb-japan.go.jp/matsuri.html
źródło: ricoh/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nagrody
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21Wyniki finansowe
W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Finanse
Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Nagrody
Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Nieruchomości
Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19Wiadomości
MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19Moto
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Wiadomości
Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Nieruchomości
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16