

Ricoh wśród sponsorów Matsuri
CSR / 2016.06.02
Firma Ricoh po raz trzeci została jednym z głównych sponsorów „Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską”, który odbędzie się 4 czerwca na warszawskim Torwarze.
Organizatorami wydarzenia są Związek Pracodawców Shokokai, Klub Japoński w Polsce oraz Ambasada Japonii. Celem Matsuri jest promocja polsko-japońskich stosunków
i efektywne wspieranie wymiany kulturowej. Podczas sobotniego pikniku odwiedzający będą mogli zobaczyć m.in. pokazy sztuk walki, tańca Yosakoi czy kaligrafii wielkoformatowej. Ricoh na swoim stoisku zaprezentuje m.in. najnowsze rozwiązania multimedialne: tablice interaktywne, projektory oraz najnowsze aparaty fotograficzne PENTAX.
Więcej informacji na: http://www.pl.emb-japan.go.jp/matsuri.html
źródło: ricoh/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Luksusowe nieruchomości w Europie zyskują na znaczeniu
2025.02.04Nieruchomości
NRF dołącza do grona najemców MLP Bucharest West
2025.02.04Nieruchomości
Premiera: Olivia Pulse - mieszkania przy Olivia Centre
2025.02.03Wiadomości
Ponad 100 zmodernizowanych sklepów KiK w 2024
2025.02.03CSR
Jakie testy przechodzą worki na śmieci, zanim trafią na sklepowe półki?
2025.01.31Wiadomości
Inflacja nie zniechęca Polaków do zakupu auta, choć ci stają się ostrożniejsi – wyniki badania „Portfele Polaków pod lupą”
2025.01.31Wydarzenia
Mali Przedsiębiorcy – miasteczko, w którym rządzą dzieci w Atrium Biała!
2025.01.31HR
Anna Szelc przewodniczącą ULI NEXT w Polsce
2025.01.30Wiadomości
Walter Herz wchodzi w segment premium
2025.01.30