

Röben na targach BUDMA 2016
Jubileuszowa, dwudziesta piąta edycja największych w tej części Europy targów dedykowanych sektorowi budownictwa przeszła do historii. W gronie setek wystawców z kilkudziesięciu krajów swoje wyroby przedstawiła również firma Röben.
Wśród ponad 800 firm, które wzięły udział w imprezie wstawienniczej swoje wyroby mieli okazję prezentować producenci wyrobów ceramicznych, w tym firma Röben. – Od wielu lat prezentujemy swoje produkty na Targach Budma, tym bardziej nie mogło nas zabraknąć na ich jubileuszowej, dwudziestej piątej edycji. Choć impreza na przestrzeni lat zmieniała swoją formułę, nadal jest doskonałym miejscem do prezentowania swojej oferty, nawiązywania nowych i podtrzymywania dotychczasowych kontaktów biznesowych oraz prezentacji fachowej wiedzy – wyjaśnia Agnieszka Spychała, kierownik działu marketingu firmy Röben. Na utrzymanym w nowoczesnej stylistyce, przestronnym stoisku zobaczyć można było kompletną ofertę producenta, w otoczeniu której na pierwszy plan wybijały się pokrycia dachowe w systemach: MONZAplus, Piemont, Bornholm oraz Bergamo. Duże zainteresowanie gości wzbudzały także cegły i płytki klinkierowe: zaprezentowane w różnorodny sposób dawały możliwość zapoznania się i wręcz poczucia samego materiału, kolorów oraz faktur. Zestawienie produktów ze zdjęciami realizacji doskonale wpisywało się w motto tegorocznej Budmy, w myśl którego, targowe prezentacje miały stanowić nie tylko przegląd oferty, ale też inspirować. Dlatego też podczas imprezy zaprezentowano nowość – cegłę w tradycyjnych czerwono-brązowych odcieniach z nieregularną fakturą lica. Wszyscy zainteresowani ofertą, chcący poznać najkorzystniejsze dla nich rozwiązania mogli liczyć na fachowe doradztwo specjalistów.
Dla odwiedzających stoisko przygotowano specjalne konkursy-niespodzianki, związane z nowym ambasadorem marki w 2016 roku, najlepszym polskim koszykarzem, Marcinem Gortatem. – Przez cztery dni trwania targów, fani talentu Marcina mieli okazję się z nim „zmierzyć”, a udostępniając swoje zdjęcie z bohaterem zabawy na naszym Funpage’u, zdobyć ciekawe nagrody. Dodatkową atrakcją był specjalny quiz wiedzy o produktach marki Röben oraz naszym najlepszym koszykarzu – mówi Agnieszka Spychała. Obie zabawy cieszyły się dużym zainteresowaniem i mimo niełatwego zadania w przypadku quizu, wielu osobom udało się poprawnie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Wśród najlepszych rozlosowano nagrody, a do wygrania była m.in. koszulka z autografem Marcina Gortata oraz firmowe gadżety.
źródło: röben/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





