

Robert Olszewski w Result Media
Result Media, agencja marketingu internetowego, wzmacnia swoje struktury i przebudowuje dział obsługi klienta. Wraz z początkiem maja do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując stanowisko client service director.
Robert Olszewski zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Stefaniak i zajmie się organizacją pracy działu obsługi klienta, wdrażaniem właściwych struktur i procesów oraz prowadzeniem efektywnego zarządzania kampaniami. Dodatkowo, będzie prowadzić procesy rekrutacyjne na specjalistyczne stanowiska, a także rozwijać zakres kompetencyjny zespołu obsługi klienta w zakresie raportowania i rozliczania kampanii.
Cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołączył Robert. To ekspert z ogromnym doświadczeniem na rynku reklamowym oraz cenną wiedzą, które pomogą nam utrzymać wysoki poziom obsługi klienta. Jego pojawienie się jest znakiem na dynamiczny i ciągły rozwój naszej agencji – komentuje Konrad Spoczyński, CEO Result Media.
W ponad 13-letniej karierze w branży reklamy internetowej, Robert Olszewski współpracował z bardzo wieloma klientami reprezentującymi szerokie spektrum branż. Doświadczenie zawodowe zdobywał w CR Media, ClickAd oraz ARBOmedia (obecnie Ströer Digital Media), gdzie kierował działem sprzedaży bezpośredniej. Pracował również w Online Advertising Network (OAN) jako Partner Zarządzający. W ostatnim czasie był związany z Data Exchanger, gdzie pracował na stanowisku dyrektora sprzedaży. Olszewski jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Marketing.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Czy w 2022 roku zmienią się warunki dla bukmacherów?
2022.05.13Olivia Business Centre znika z rynku
2022.05.13ARIA Development rozpoczyna trzeci etap nowego Osiedla Natura 2
2022.05.13Lokum Deweloper prezentuje wyniki finansowe za I kwartał 2022 r.
2022.05.12Wystawa „Dla Rzeczpospolitej. Józef Piłsudski 1867-1935” zdobyła kolejną nagrodę
2022.05.12ASBIS ZWIĘKSZA POMOC HUMANITARNĄ UKRAINIE DO 2 MLN USD
2022.05.12Jak inwestować w Warszawie i okolicach, żeby wyprzedzić konkurencję?
2022.05.11Zwiększenie wydajności procesów z automatycznym drukowaniem i aplikacją etykiet
2022.05.11Hotelarze i restauratorzy nie planują nowych inwestycji, a 35% potrzebuje dodatkowego finansowania
2022.05.11