

Robert Sierpiński poprowadzi działania PR w OPPO Polska
Z początkiem listopada br. Robert Sierpiński obejmie stanowisko starszego specjalisty ds. PR w OPPO Polska. W ramach nowej pozycji w strukturze będzie odpowiedzialny za kierowanie działaniami marki w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, a także influencer relations oraz kontaktu z mediami jako rzecznik prasowy. Tym samym przejmie on obszar odpowiedzialności Piotra Żaczki, PR Managera w OPPO, który z końcem października odszedł z firmy.
Robert Sierpiński do OPPO dołączył w lutym 2021 roku jako specjalista ds. PR. W zespole PR OPPO pomagał w budowaniu strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej marki oraz jej późniejszej realizacji, jak również w media i influencer relations. Dodatkowo Robert Sierpiński wspierał koordynację pracy z agencją 24/7Communication, która pozostanie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego marki, kompleksowe wsparcie w zakresie komunikacji PR oraz wsparcie projektów marketingowych. OPPO Polska i 24/7Communication współpracują od kwietnia 2020 roku.
Robert Sierpiński związany jest z branżą PR od ponad 8 lat. Pracował w agencjach Hill+Knowlton i Havas PR, gdzie realizował projekty m.in. dla: Samsunga, Microsoftu, Nokii, Spotify i Orange Polska. Jako koordynator ds. PR był współodpowiedzialny za komunikację w HBO Polska. Przez ponad dwa lata pracował w RTB House, polskim start-upie specjalizującym się w reklamie online. Przez ostatni rok przed podjęciem współpracy z OPPO Polska był związany ze studiem komunikacji Hear You.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





