

Rozwiązania TIBCO do zarządzania API wysoko w klasyfikacji Forrester Research
W badaniu Forrester Wave firma TIBCO Software otrzymała najwyższe noty za analitykę, możliwości raportowania, elastycznego wdrażania i szybkość działania rozwiązań do zarządzania środowiskiem API (Application Programming Interface).
Badanie Forrester Wave: API Management Solutions, Q3 2014 klasyfikuje głównych graczy IT na rynku rozwiązań wspierających integrację aplikacji dzięki API (kategoria rozwiązań API Management). Omawiane wyniki dotyczą badania dostawców w III kwartale 2014 r. W zestawieniu oprogramowanie TIBCO API Exchange uzyskało status Strong Performer.
W opinii firmy Forrester Research, API odgrywa coraz większą rolę w organizacjach, które rozwijają skuteczne metody angażowania i motywowania swoich klientów. API odpowiada na obecne potrzeby biznesowe: poprawiania wyników w obliczu ciągłego rozwijania infrastruktury cyfrowej. Przedstawione w zestawieniu rozwiązania przeanalizowano pod kątem 40 kryteriów w takich kategoriach jak: parametry oferty, strategia oraz aktualna obecność na rynku. Firma TIBCO otrzymała najwyższe możliwe noty za możliwości analityczne i raportowanie, elastyczność wdrażania oraz szybkość działania oferowanych rozwiązań. API ma obecnie duży udział w usprawnianiu i rozwoju modeli biznesowych opartych na Internecie i tzw. „ekonomii cyfrowej”. Najprościej mówiąc, API pozwala określić sposób, w jaki aplikacje i systemy informatyczne wymieniają miedzy sobą dane i usługi. Dzięki temu można zarządzać komunikacją między aplikacjami zarówno wewnątrz organizacji, jak i między nią, a punktami styku zewnętrznych firm i użytkowników. API umożliwia więc cyfrową łączność w świecie urządzeń mobilnych, społeczności, aplikacji z Chmury, systemów analitycznych i raportowych czy Internetu Rzeczy (Internet of Things).
„TIBCO oferuje rozwiązanie całościowo wspomagające zarządzanie API w korporacjach. Ujęcie nas przez Forrester w grupie strong performer to powód do dumy. Jesteśmy liderem w gronie firm produkujących rozwiązania integracyjne, a API to kluczowy element tej układanki. To dzięki API nowoczesne organizacje mogą zwiększać przychody i pozytywnie wpływać na zadowolenie swoich klientów. Realizują te cele dzięki bezpiecznej wymianie danych i usług między partnerami i klientami. Rozwiązanie TIBCO do zarządzania API obejmuje m.in. wydajny gateway, portal do samodzielnej obsługi API oraz interaktywne funkcje analityczne API” – powiedział Mark Palmer, wiceprezes TIBCO i główny manager ds. zarządzania zdarzeniami.
źródło: tibco/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03





