RTB House
RTB House wprowadza nowe dynamiczne kreacje Snippet Ads™
Snippet Ads™, wyjątkowo skuteczne kreacje opracowane przez działy AI Marketing Lab i Creatives Labs, zapewniają nawet 3,5 raza wyższą klikalność niż banery statyczne.
RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, rozszerzyła ofertę o jeszcze bogatszą gamę rozwiązań marketingowych na wielu globalnych rynkach, które obsługuje na rzecz klientów takich jak Adidas, Sephora, Trivago czy O2. Firma, znana z autorskiego mechanizmu zakupu reklam, w 100 proc. opartego o technologię deep learning, uruchomiła nowy produkt – dynamiczne kreacje banerowe Snippet Ads™. Zostały one opracowane przez zespoły AI Marketing Lab i Creatives Lab, które w RTB House odpowiadają za rozszerzanie gamy produktów o nowe rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję (AI). Kreacje Snippet Ads™ powstały z myślą o zwiększeniu efektywności kampanii mających na celu przyciągnięcie nowego ruchu na stronę.
Zgodnie z raportem eMarketer, w 2019 r. kampanie online stanowią aż połowę wszystkich wydatków na reklamę w mediach. Rozwiązanie Snippet Ads™, opracowane z uwzględnieniem opinii klientów biorących udział w testach beta, są odpowiedzią na wyzwania, z którymi mierzą się specjaliści ds. marketingu.
„Konsumenci mają coraz większe oczekiwania w kwestii personalizacji oferty i komunikacji. Nie chcą być wrzucani do jednego worka ze wszystkimi. Marketerzy – w tym osoby odpowiedzialne za komunikację marki – muszą więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, jeśli chcą zachęcić klientów do zaangażowania i interakcji. W odpowiedzi na potrzebę precyzyjnej komunikacji stworzyliśmy produkt na światowym poziomie, który jest w stanie znacznie bardziej zaangażować konsumentów z tak wysokimi wymaganiami w tym samym oknie czasowym. Przyszłość marketingu to skuteczna, dynamiczna i spersonalizowana reklama.” – mówi Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland w RTB House.
Snippet Ads™ zapewniają wiele korzyści związanych z dynamiczną optymalizacją reklam (dynamic creative optimization, DCO). Przede wszystkim umożliwiają prowadzenie spersonalizowanej komunikacji na dużą skalę. Łącząc treści reklamowe i dane, przyczyniają się do zwiększenia skuteczności i lepszego dotarcia z komunikatem do potencjalnego odbiorcy / klienta. Dostarczane w postaci krótkiego kodu HTML kreacje są dostępne w wielu gotowych konfiguracjach dostosowanych do sektorów poszczególnych klientów. Dzięki możliwości pełnej adaptacji i skutecznym rekomendacjom, w testach A/B zapewniają nawet 3,5 raza wyższą klikalność (CTR) w porównaniu z banerami statycznymi.
Kreacje Snippet Ads™ są skuteczne również w docieraniu do nowych nabywców. Opracowane przez RTB House algorytmy deep learning sterują mechanizmem personalizacji na podstawie zachowania użytkowników w sieci albo szybkiego badania kontekstu strony (URL) oraz treści w głównej domenie lub poddomenach.
Przed oficjalnym wprowadzeniem produktu do oferty, spółka RTB House testowała reklamy Snippet Ads™ dla wielu branż, m.in. motoryzacyjnej i modowej, linii lotniczych czy producentów elektroniki użytkowej oraz platform rezerwacji internetowych biur podróży (online travel agency, OTA). Klienci biorący udział w testach beta chcieli skorzystać z innych formatów kreacji niż banery generyczne, które mogą mieć niewielki wpływ na zaangażowanie i interakcję z marką.
Jednym z klientów beta była duża globalna firma motoryzacyjna. Spółka RTB House przeprowadziła testy A/B, aby porównać kreacje Snippet Ads™ z tradycyjnymi, statycznymi banerami używanymi dotychczas przez klienta. Testy odbyły się w dwóch sekcjach dwóch witryn firmy. Pierwszy test dotyczył kampanii pięciodniowej, drugi – typowej kampanii jednodniowej. Dzięki dobrze zaprojektowanej strategii reklamowej i wysokiej jakości zaproponowanych banerów użytkownicy obu witryn, którzy mieli styczność z kreacjami Snippet Ads™, byli bardziej skłonni kliknąć w konkretne oferty, co z kolei prowadziło do lepszych wyników ogólnych. Tym samym wskaźnik klikalności (Click-through Rate, CTR) dla reklam Snippet Ads był niemal 3,5-krotnie lepszy niż CTR dla tradycyjnych statycznych banerów.
Kreacje Snippet Ads™ mogą być używane przez klientów, którzy mają bezpośrednie umowy z wydawcami, reklamodawcami lub agencjami kupującymi przestrzeń reklamową poprzez platformy DSP i AdServer. Dostarczając nowe rozwiązania wyświetlania reklam, RTB House umożliwia zapewnienie najlepszych możliwych wyników kampanii.
Więcej informacji o kreacjach Snippet Ads™ można znaleźć pod adresem: https://www.rtbhouse.com/new-products/.
źródło: informacjebranzowe.pl