RTV Euro AGD wspiera migających
Contact Center RTV Euro AGD od 6 marca oferuje, wsparcie w systemie video czat dla osób posługujących się językiem migowym. Projekt przyjaznych zakupów dla Głuchych i słabosłyszących realizowany jest dzięki współpracy z Migam.org. Film opisujący ową usługę znajduje się na m.in. na http://youtu.be/ilZ7kpHN3OY.
Od dnia 6 marca Contact Center RTV Euro AGD wprowadza nową usługę dedykowaną osobom Głuchym i słabosłyszącym. Dzięki niej wszyscy posługujący się w życiu codziennym językiem migowym będą mogli skorzystać z pomocy tłumacza. Na stronie www.euro.com.pl kupujący poprzez system video czat połączy się z tłumaczem „migającym”, który będzie pośredniczył w rozmowie z doradcą Contact Center. Doradca, odpowiadając na pytania, pomoże wybrać produkty najlepiej dopasowane do potrzeb Klienta czy skorzystać z dodatkowych usług oferowanych przez sieć.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Migam.org, ponieważ mamy świadomość, z jakimi barierami spotykają się każdego dnia Głusi i słabosłyszący. We wrześniu 2014 roku uruchomiliśmy nowoczesne Contact Center, które ma za zadanie sprostać wymaganiom Klientów i rynku. Dzięki wykorzystywaniu wszelkich dostępnych technologii kupujący mogą łączyć się z naszymi doradcami na wiele sposobów, teraz także poprzez video czat. Zakupy za pośrednictwem naszego sklepu internetowego wsparte fachową pomocą telefoniczną, e-mailową czy komunikatorów doskonale realizują naszą dewizę bycia blisko potrzeb naszych klientów – od dziś także tych posługujących się językiem migowym. Cieszymy się, że rozwój technologii pozwala nam na zacieranie granic pomiędzy światem dźwięku i ciszy.”- mówi Tomasz Siedlecki, Dyrektor ds. Marketingu.
„Migam.org od samego początku swojej działalności stara się, za pomocą dostępnych środków komunikacji, ułatwiać funkcjonowanie osób, których ojczystym językiem jest język migowy. Blisko pół miliona osób Głuchych w Polsce, dzięki inicjatywie, którą właśnie realizujemy razem z RTV Euro AGD, będzie mogło w przyjazny i znany dla siebie sposób dokonać zakupów, mając gwarancję dokładanej informacji i pełnego zrozumienia potrzeb. Projekt, który rozpoczynamy z RTV Euro AGD to doskonały przykład, jak w praktyce realizować hasło społecznej odpowiedzialności biznesu” – mówi Przemek Kuśmierek, CEO Projektu Migam.org
źródło: euro.com/informacjebranzowe.pl