

Rusza cykl imprez plenerowych Amica Tour
Siedem największych miast w Polsce, jedna ciężarówka z inteligentnym sprzętem AGD, kucharze z programu MasterChef oraz mnóstwo atrakcji dla odwiedzających. Już 30 maja rusza projekt Amica Tour, który potrwa dwa miesiące. W wybranych miastach, przy centrach handlowych, stanie miasteczko Amica, którego widowiskowym elementem będzie czerwony Amica Truck – mobilny salon z nową linią urządzeń Amica IN. otwarty dla zwiedzających.
Projekt Amica Tour, to nowy pomysł firmy Amica, na zachęcenie Polaków do twórczego i aktywnego spędzania weekendów w gronie najbliższych. To również interesujący i niestandardowy sposób na przybliżenie oferty produktowej firmy, poprzez możliwość testowania produktów, w tym również inteligentnych i eleganckich urządzeń z nowej linii Amica IN. Amica Tour to kolejny element kampanii reklamowej linii Amica IN., która wystartowała w połowie maja.
W specjalnie stworzonym miasteczku, składającym się z kilku uzupełniających się i w pełni aktywnych stref, na uczestników czeka wiele atrakcji. Miłośnicy kulinarnego świata będą mieli możliwość podpatrywania umiejętności uczestników programu MasterChef. Amica zaprosiła do współpracy Beatę Śniechowską - zwyciężczynię 2 edycji programu oraz uczestnika Charlesa Daigneaulta. W specjalnie przygotowanej Strefie Smaku wszyscy chętni będą mogli spróbować swoich sił, przygotowując potrawy pod okiem profesjonalistów. Najlepsi kucharze amatorzy zostaną nagrodzeni. Amica Tour to dla nas cykl imprez szczególnie ważnych. Chcemy zaprosić Polaków do naszego świata, zachęcić do odkrywania swoich kulinarnych pasji, zapewniając rozrywkę na wysokim poziomie. Zależy nam również na tym, aby nasze urządzenia były dosłownie na wyciągnięcie ręki. Stąd pomysł, aby dać odwiedzającym możliwość testowania naszych produktów, zarówno w Strefie expo, jak i w Amica Truck, które stało się mobilnym salonem z urządzeniami z nowej linii Amica IN.- mówi Andrzej Sas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Amica Wronki S.A.
Amica nie zapomniała również o najmłodszych. W Strefie Amica Junior na maluchów będą czekać różnorodne atrakcje, począwszy od dekorowania słodyczy, skończywszy na naukowych eksperymentach. Odwiedzający miasteczko będą mogli zrelaksować się w Strefie Chillout. Kolorowe pufy, designerskie stoliki pozwolą na chwilę oddechu i odpoczynek w miłej atmosferze. Amica Tour potrwa dwa miesiące. Czerwony Amica Truck odwiedzi łącznie 7 największych miast w Polsce. Miasteczko Amica powstanie: w Markach pod Warszawą (30-31 maja, M1 Marki), Zabrzu (6-7 czerwca, M1 Zabrze), Krakowie (13-14 czerwca, Kraków Plaza), Poznaniu (27-28 czerwca, M1 Poznań), Łodzi (4-5 lipca, Manufaktura), Wrocławiu (11-12 lipca, CH Magnolia), Gdańsku (18-19 lipca, CH Osowa).
źródło: amica/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





