

Rusza infolinia dla klientów Prestigio
- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rosnącej liczby użytkowników naszych urządzeń postanowiliśmy zorganizować telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dzięki któremu bez wychodzenia z domu będą oni mogli uzyskać informację o produktach i usługach oraz zgłosić ewentualny problem techniczny. Infolinia rusza 25 czerwca. Ufamy, że okaże się przydatnym rozwiązaniem dla osób związanych z marką Prestigio i jej szerokim portfolio produktowym – ocenia Tobiasz Jankowski, Dyrektor Handlowy w firmie Asbis.
Infolinia Prestigio dla polskich klientów działa pod numerem 00 800-491-1662. Użytkownicy dzwoniący z telefonów stacjonarnych nie zapłacą za wykonane połączenie, natomiast osoby łączące się z numerów komórkowych będą naliczani zgodnie z cennikiem swojego operatora. Istnieje także możliwość skorzystania z alternatywnego numeru 22 116-80762 na zasadach odpłatności właściwej dla swojej sieci komórkowej.
Infolinia Prestigio czynna jest w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.
źródło: prestigio/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Piknik wojskowy w CH Focus – historia, edukacja i przygoda w mundurze
2025.06.02Dzień Dziecka z Treflikami w Kasztanowej – dwa dni bajkowej zabawy w Pile!
2025.06.02Bezpieczne wakacje tylko z Promenadą! Rodzinne wydarzenie pełne wiedzy i praktycznych umiejętności już 6 i 7 czerwca
2025.06.02Girteka zawiera z Volvo Trucks największy w Europie kontrakt na zakup samochodów ciężarowych w 2025 roku
2025.05.30AI i drony rewolucjonizują zarządzanie zapasami w magazynach – nowy projekt CEVA Logistics
2025.05.30Rynek magazynowy mniej spektakularny, ale bardziej przewidywalny. Dobre wieści dla sektora outsourcingu procesowego!
2025.05.30DXC, SAP i Microsoft zacieśniają współpracę, by przyspieszyć transformację cyfrową przedsiębiorstw
2025.05.28„Dzień Dziecka z Książką w Koneserze” – bezpłatne warsztaty dla najmłodszych w Centrum Praskim Koneser
2025.05.28Na Okrzei na żywo i w kadrze – dzień otwarty i zdjęcia Hashtagalek
2025.05.28