

Rusza przetarg na obsługę reklamową marki SATURN
Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki SATURN, do którego zaprosił cztery agencje. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień br. Od marca 2013 r. SATURN realizuje kampanię reklamową autorstwa polskiego oddziału agencji Ogilvy&Mather, która wygrała przetarg w roku 2012.
Badania pokazały, że wyrazista kampania znacząco wpłynęła na świadomość marki i zaznaczyła obecność Saturna na reklamowym rynku, jednak przyjęty kierunek wymaga pewnych modyfikacji i ponownego odświeżonego spojrzenia. – powiedziała Daria Perzyna, Marketing Manager sieci SATURN. – Przetarg odbędzie się w pierwszym tygodniu lipca. Mamy nadzieję na wyłonienie zwycięzcy w pierwszym etapie i rozstrzygnięcie do połowy lipca.
Założeniem przetargu jest wybór agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii dalszej komunikacji sieci SATURN oraz jej stałą obsługą reklamową. Marka zaprosiła do udziału cztery agencje: Ogilvy&Mather, H Warsaw, Scholz&Friends oraz GPD. Współpraca ze zwycięską agencją ma mieć charakter długoterminowy. Nowa kampania reklamowa sieci została zaplanowana na jesień br.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05Check-in na łące B&B HOTELS Polska kontynuuje działania na rzecz pszczół
2025.06.05Scallier z kolejnym parkiem handlowym w Rumunii
2025.06.05City Point Okęcie wyznacza nowe standardy zrównoważonej logistyki miejskiej
2025.06.05Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04