Rusza przetarg na obsługę reklamową marki SATURN
Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki SATURN, do którego zaprosił cztery agencje. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień br. Od marca 2013 r. SATURN realizuje kampanię reklamową autorstwa polskiego oddziału agencji Ogilvy&Mather, która wygrała przetarg w roku 2012.
Badania pokazały, że wyrazista kampania znacząco wpłynęła na świadomość marki i zaznaczyła obecność Saturna na reklamowym rynku, jednak przyjęty kierunek wymaga pewnych modyfikacji i ponownego odświeżonego spojrzenia. – powiedziała Daria Perzyna, Marketing Manager sieci SATURN. – Przetarg odbędzie się w pierwszym tygodniu lipca. Mamy nadzieję na wyłonienie zwycięzcy w pierwszym etapie i rozstrzygnięcie do połowy lipca.
Założeniem przetargu jest wybór agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii dalszej komunikacji sieci SATURN oraz jej stałą obsługą reklamową. Marka zaprosiła do udziału cztery agencje: Ogilvy&Mather, H Warsaw, Scholz&Friends oraz GPD. Współpraca ze zwycięską agencją ma mieć charakter długoterminowy. Nowa kampania reklamowa sieci została zaplanowana na jesień br.
źródło: informacjebranzowe.pl