

Ruszyła kampania reklamowa Śnieżki Satynowej
Hasłem przewodnim tegorocznej ogólnopolskiej kampanii reklamowej Śnieżki Satynowej, wchodzącej w skład portfolio FFiL Śnieżka SA, jest: „Kolor odporny na 100 rodzajów plam” połączony z dotychczasowym komunikatem: „Ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor”. Twórcy ponownie wykorzystali schemat kompozycyjny spotu oparty o żywioł dziecięcej zabawy. We wtorek, 4 kwietnia br. reklama zawitała na ekrany najpopularniejszych stacji telewizyjnych
Jak przetestować odporność wymalowania ścian? Najlepiej pozwolić dzieciom na zupełną swobodę w domu. Maluchy w ferworze zabawy są bowiem najlepszymi testerami elementów wykończenia i wyposażenia wnętrz. Mówiąc żartobliwie: to ryzykowna gra – o wszystko albo nic. A może wcale nie ma się czego bać? Tylko w przypadku, gdy stawiamy na sprawdzone produkty o zwiększonej odporności na mycie i szorowanie na mokro. Pokrycie ścian Śnieżką Satynową daje gwarancję odporności powłoki malarskiej aż na 100 rodzajów plam, które można łatwo i szybko usunąć bez obawy, że zmyją się wraz z kolorem lub pozostanie ślad po czyszczeniu. Aktualna reklama marki pokazuje, że farba wygrywa w starciu nawet z najbardziej trudnym do poskromienia dziecięcym żywiołem, pełnym niespożytych pokładów energii i szalonych, kolorowych pomysłów. Wyczyny małych fachowców od zabrudzeń można oglądać na ekranach telewizorów od 4 kwietnia br.
Spot reklamowy Śnieżki Satynowej pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, jak: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT czy DOMO+. Reklamie telewizyjnej będą towarzyszyły działania w Internecie, m.in. kampania banerowa i contentowa na witrynach tematycznych, najbardziej poczytnych portalach informacyjnych czy w prestiżowych kanałach VOD.
źródło: śnieżka/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





