

Ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Komfort
Wraz z początkiem czerwca ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Komfort, zachęcająca klientów do stworzenia wymarzonej aranżacji najważniejszego miejsca na ziemi – własnego domu. Uzupełnieniem działań jest szeroka obecność w Internecie oraz atrakcyjne promocje w punktach sprzedaży, które udowadniają, że niezwykłą podłogę możemy mieć na wyciągnięcie ręki – niezależnie od zasobności portfela.
Chwila wytchnienia po ciężkim dniu pracy? Sobotnie popołudnie pełne gwaru i dobrej zabawy? A może rodzinny poranek przy wspólnym śniadaniu? Dom budzi w każdym z nas zupełnie różne skojarzenia - najważniejsze jednak, by był miejscem, do którego chce się wracać. Indywidualne podejście do domowej atmosfery stało się inspiracją dla nowej kampanii telewizyjnej marki KOMFORT, która podkreśla, że znalezienie „własnego kawałka podłogi” stanowi prawdziwy fundament do stworzenia doskonałej aranżacji wnętrza.
Czerwcowy spot nawiązuje stylistycznie do poprzednich kreacji wizualnych, przedstawiając parę podejmującą niezwykle istotną decyzję zakupową tj. wybór odpowiedniej podłogi. – Postawiliśmy na swoiste połączenie czerni i bieli – dosłownie i w przenośni. On - szukający klasycznych, ciemnych rozwiązań, ona - stawiająca na jasne, eleganckie tony - razem tworzą prawdziwie harmonijne połączenie. W ten sposób chcieliśmy podkreślić różnorodność gustów naszych klientów, a także niełatwą sztukę łączenia potrzeb, którą znacznie łatwiej wypracować, gdy możemy wybierać z szerokiego wachlarza produktów – wyjaśnia Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu w Sklepach Komfort. Całość przekazu wzmacnia i podkreśla wykorzystanie coveru popularnego utworu „Mój jest ten kawałek podłogi”, który w błyskotliwy i nieco przewrotny sposób nawiązuje do sytuacji przedstawionej w spocie.
Letnia odsłona kampanii to nie tylko doskonały pretekst do zaprezentowania oferty marki, ale wyjście naprzeciw klientom, którzy wykorzystują okres wakacyjny do przeprowadzenia długo wyczekiwanych remontów – Komfort przygotował bowiem atrakcyjne promocje, uzupełniające przekaz kampanii reklamowej.
Koncepcja kreatywna oraz produkcja spotu to efekt współpracy Komfortu z agencją kreatywną Just. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia, natomiast uzupełnieniem kampanii będą szerokie działania w Internecie, które wspiera agencja They.pl.
Spot można również zobaczyć na firmowym kanale YouTube: http://bit.ly/2slc0lf
A jaki jest Twój wymarzony kawałek podłogi?
źródło: komfort/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





