

SaldeoSMART częścią Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa
Od początku października trwa unijna kampania Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa, która poświęcona jest promowaniu bezpiecznego zachowania w Internecie. SaldeoSMART postanowiło się w nią aktywnie włączyć, informując i edukując o zagrożeniach czyhających na wszystkich w sieci. Z tej okazji na blogu firmy ukazywać się będą regularnie artykuły na temat m.in. bezpiecznego “home office”, socjotechnik czy przestępstw finansowych.
Potrzebę organizacji takich wydarzeń jak European Cybersecurity Month (ECSM) potwierdzają dane. Według raportu „Hidden Statistics” przeprowadzonego przez Norweską Radę Bezpieczeństwa Biznesu i Przemysłu, aż 59% firm, które padły ofiarą ataków w 2019 roku, zorientowało się o tym przez przypadek, a nie w wyniku specjalnych polityk czy procedur. Celem kampanii ECSM jest wzrost świadomości i popularyzacja bezpiecznego korzystania z Internetu. Organizatorzy zapewniają do tego odpowiednie narzędzia oraz niezbędną wiedzę – w całej Europie w październiku odbywają się tematyczne konferencje, warsztaty, szkolenia i webinary promujące higienę cybernetyczną.
– Zarówno my, jak i nasi klienci przywiązujemy ogromną uwagę do procedur i zabezpieczeń, pracując wciąż na istotnych danych. Z tego powodu bardzo utożsamiamy się z założeniami kampanii ECSM. Naszą wiedzą i doświadczeniem chcemy pomóc w budowaniu silnej kultury bezpieczeństwa internetowego nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta SaldeoSMART.
ECSM działa od 2012 roku pod hasłem „Cyberbezpieczeństwo to nasza wspólna odpowiedzialność”. Kampania koordynowana jest przez Agencję Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa i Komisję Europejską oraz wspierana przez organizacje, uniwersytety czy firmy z całej Europy.
Mottem tegorocznej edycji stało się “Think Before U Click” (Pomyśl, zanim klikniesz), a jej program opiera się na dwóch istotnych tematach: umiejętnościach cyfrowych oraz cyberoszustwach. Pierwszy dotyczy ochrony danych osobowych, nękania i prześladowania w sieci. W drugim nacisk położony jest na aktualne zagrożenia, z którymi każdy może zetknąć się na co dzień. Chodzi m.in. o phishing, włamania do poczty e-mail czy oszustwa podczas internetowych zakupów.
Wpisy związane tematycznie z cyberbezpieczeństwem na firmowym blogu SaldeoSMART będą publikowane raz na tydzień w czwartek, a także przesyłane do pracowników, partnerów oraz klientów firmy.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
G City Targówek zamienia się w filmowe Bikini Dolne
2025.12.16Najem premium rośnie w siłę
2025.12.16Grudzień pełen atrakcji w G City Biała – świąteczna atmosfera, muzyczne perełki i pomoc dla potrzebujących zwierząt
2025.12.15Kicia Kocia w Centrum Handlowym Kasztanowa – dwa dni świątecznej zabawy dla najmłodszych
2025.12.15CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
2025.12.12Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
2025.12.12Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11





