

Samsung powinien "rozważyć" opuszczenie rynku smartfonów w Japonii
BusinessKorea pubikuje ciekawy artykuł dotyczący Samsunga i obecności giganta na rynku smarfonów w Japonii. Południowokoreański gigant od dwóch lat nie potrafi wskoczyć do TOP 5, obecnie jest szóstym producentem na rynku w Japonii (daleko za Sony, Apple i Sharp) z zaledwie 4% udziałów. Za ostatni kwartał Samsung więcej na rynku w Japonii tracił niż zyskał, a konkuencja notuje lepsze zyski i powiększa sprzedaż. Warto wspomnieć o Apple, który po sotatnich debiutach iPhonów zwiększył udział w rynku z 20 do 30%. Czy Samsung powinien opuścić rynek smartfonów w Japonii? Warto wspomnieć rynek TV. W 2007 firma opuściła Japonię z telewizorami, pomimo że w 2006 Samsung został numer jeden w produkcji TV na świecie, a w Japonii sprzedaż sięgała dna i co...Samsung opuścił rynek. Firma nie chciała, aby słaba sprzedaż i negatywne opinii z rynku w Japonii rzutowały na globalną sprzedaż TV i z punktu wizerunkowego firmy było o dobre posunięcie.
źródło: businesskorea/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Rewitalizacja – miastotwórczość w najlepszym wydaniu
2025.08.06Zespół Soudal startuje w nowej odsłonie na Tour de Pologne
2025.08.05cargo-partner powiększa się w MLP Pruszków II
2025.08.05Opteamic planuje przejęcia i wzmacnia swoją pozycję na rynku pracy tymczasowej
2025.08.02Trina Storage i Allview uruchamiają pierwszy projekt w Rumunii, torując drogę do sieci wielogigawatogodzinnych inwestycji w Europie Południowo-Wschodniej
2025.08.01Trina Storage i Stiemo podejmują strategiczne partnerstwo w celu wdrożenia sieci wielogigawatogodzinnych systemów BESS w krajach bałtyckich
2025.08.01Nowy menedżer w Evernex: Michał Czerniecki pokieruje sprzedażą w 20 krajach Europy
2025.07.31Soudal kontynuuje wyścig Tour de Pologne
2025.07.31Matexi Polska buduje Splot Wola z poszanowaniem dla sąsiadów i środowiska
2025.07.31