

Samsung zaprezentował, jak wdrażać innowacje technologiczne w biznesie
W dniach 21-22 maja w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie odbyły się targi Samsung Business Innovation Days. Firma Samsung Electronics Polska wraz z partnerami zaprezentowała swoje najnowsze technologie i rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą zwiększać efektywność procesów biznesowych, redukować koszty oraz zdobywać nowe źródła dochodu. Targi odwiedziło ponad 500 gości.
W dzisiejszych warunkach rynkowych najlepszym sposobem na osiąganie i zwiększanie przewagi nad konkurencją są innowacje technologiczne. Niemal wszyscy zdają sobie z tego sprawę, ale firmy często wciąż nie wiedzą w jaki sposób wdrażać nowe technologie, aby w efektywny sposób służyły one rozwojowi biznesu. Dlatego podczas Samsung Business Innovation Days pokazaliśmy szereg gotowych do zaimplementowania rozwiązań adresowanych do poszczególnych branż – powiedział Paweł Ziemiński, Dyrektor sprzedaży B2B w Samsung Electronics Polska.
Zamiast tradycyjnego klucza produktowego, ekspozycja Samsung Business Innovation Days została zorganizowana w sposób branżowy, dzięki czemu odwiedzający mogli bez problemu znaleźć ofertę przeznaczoną dla ich rodzaju biznesu. W oddzielnych strefach prezentowane były rozwiązania i case study z wdrożeń w branżach takich jak handel, hotelarstwo, gastronomia, transport, opieka medyczna, edukacja czy sektor rozrywkowy i finansowy, a także najnowsze rozwiązania mobilne oraz klimatyzacyjne. Podczas targów swoje najnowsze projekty badawcze pokazało również polskie Centrum R&D Samsung.
Wśród technologii biznesowych prezentowanych przez Samsung i firmy partnerskie były między innymi:
- Monitory wielkoformatowe, które doskonale sprawdzają się w salach konferencyjnych, salonach sprzedaży, zastępują tablice menu w restauracjach oraz pełnią rolę elektronicznych plakatów;
- Rozwiązania druku, pozwalające zmniejszać koszty wydruków, kontrolować obieg dokumentów, zabezpieczać dane przed wyciekiem a nawet drukować przy pomocy smartfona;
- Telewizja hotelowa, dzięki której można w atrakcyjny sposób prezentować dodatkową ofertę hotelu czy zarządzać informacjami dla klientów prezentowanymi w ich pokojach;
- Technologie mobilne oparte o smartfony i tablety Samsung, dzięki którym można atrakcyjnie prezentować ofertę firmy, zarządzać treścią systemów informacji wizualnej, stworzyć interaktywne menu w restauracji lub zarządzać sprzedażą lub rozliczeniami z klientami z dowolnego miejsca;
- Monitory biurowe, również w jakości 4K, poprawiające nie tylko komfort i ergonomię pracy ale też jej wydajność dzięki możliwości jednoczesnej pracy na wielu oknach programów.
Podczas targów przeprowadzona była także seria szkoleń prezentujących szczegółowo możliwości najnowszych technologii Samsung oraz pomysły na ich innowacyjne wykorzystanie w biznesie. Targi Samsung Innovation Days odbyły się pod patronatem “Rzeczpospolitej”. Partnerem edukacyjnym wydarzenia była firma Action Centrum Edukacyjne, a branżowym – miesięcznik „Hotelarz”.
źródło: samsung/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
STYROPMIN: 30 lat doświadczenia – 200 lat planów!
2023.06.01Volkswagen Financial Services napędza Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej”
2023.05.31Tremend przywraca dawny blask zabytkowej kamienicy w Szczecinie
2023.05.31Innowacyjny Balkonowy System Fotowoltaiczny POWERSTREAM już niedługo w sprzedaży
2023.05.30SAS umożliwia szybszą i bezpieczniejszą aktywację danych klientów przez zespoły marketingu
2023.05.30Prywatne akademiki w Polsce – geneza sukcesu
2023.05.30ChatGPT napędza inwestycje w AI w firmach
2023.05.30Pracować inaczej, czyli jak stworzyć miejsce pracy, które pracownicy pokochają
2023.05.29Zaburzenia czucia, przewlekłe zmęczenie: pierwsze objawy SM mogą być dyskretne
2023.05.29