

Samsung zaprezentował, jak wdrażać innowacje technologiczne w biznesie
W dniach 21-22 maja w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie odbyły się targi Samsung Business Innovation Days. Firma Samsung Electronics Polska wraz z partnerami zaprezentowała swoje najnowsze technologie i rozwiązania, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą zwiększać efektywność procesów biznesowych, redukować koszty oraz zdobywać nowe źródła dochodu. Targi odwiedziło ponad 500 gości.
W dzisiejszych warunkach rynkowych najlepszym sposobem na osiąganie i zwiększanie przewagi nad konkurencją są innowacje technologiczne. Niemal wszyscy zdają sobie z tego sprawę, ale firmy często wciąż nie wiedzą w jaki sposób wdrażać nowe technologie, aby w efektywny sposób służyły one rozwojowi biznesu. Dlatego podczas Samsung Business Innovation Days pokazaliśmy szereg gotowych do zaimplementowania rozwiązań adresowanych do poszczególnych branż – powiedział Paweł Ziemiński, Dyrektor sprzedaży B2B w Samsung Electronics Polska.
Zamiast tradycyjnego klucza produktowego, ekspozycja Samsung Business Innovation Days została zorganizowana w sposób branżowy, dzięki czemu odwiedzający mogli bez problemu znaleźć ofertę przeznaczoną dla ich rodzaju biznesu. W oddzielnych strefach prezentowane były rozwiązania i case study z wdrożeń w branżach takich jak handel, hotelarstwo, gastronomia, transport, opieka medyczna, edukacja czy sektor rozrywkowy i finansowy, a także najnowsze rozwiązania mobilne oraz klimatyzacyjne. Podczas targów swoje najnowsze projekty badawcze pokazało również polskie Centrum R&D Samsung.
Wśród technologii biznesowych prezentowanych przez Samsung i firmy partnerskie były między innymi:
- Monitory wielkoformatowe, które doskonale sprawdzają się w salach konferencyjnych, salonach sprzedaży, zastępują tablice menu w restauracjach oraz pełnią rolę elektronicznych plakatów;
- Rozwiązania druku, pozwalające zmniejszać koszty wydruków, kontrolować obieg dokumentów, zabezpieczać dane przed wyciekiem a nawet drukować przy pomocy smartfona;
- Telewizja hotelowa, dzięki której można w atrakcyjny sposób prezentować dodatkową ofertę hotelu czy zarządzać informacjami dla klientów prezentowanymi w ich pokojach;
- Technologie mobilne oparte o smartfony i tablety Samsung, dzięki którym można atrakcyjnie prezentować ofertę firmy, zarządzać treścią systemów informacji wizualnej, stworzyć interaktywne menu w restauracji lub zarządzać sprzedażą lub rozliczeniami z klientami z dowolnego miejsca;
- Monitory biurowe, również w jakości 4K, poprawiające nie tylko komfort i ergonomię pracy ale też jej wydajność dzięki możliwości jednoczesnej pracy na wielu oknach programów.
Podczas targów przeprowadzona była także seria szkoleń prezentujących szczegółowo możliwości najnowszych technologii Samsung oraz pomysły na ich innowacyjne wykorzystanie w biznesie. Targi Samsung Innovation Days odbyły się pod patronatem “Rzeczpospolitej”. Partnerem edukacyjnym wydarzenia była firma Action Centrum Edukacyjne, a branżowym – miesięcznik „Hotelarz”.
źródło: samsung/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





