

SAP ogłosił pakiet C/4 HANA. Rewolucja w CRM (wideo)
SAP SE, globalny lider oprogramowania dla firm, zaprezentował przełomowy pakiet C/4 HANA podczas dorocznej konferencji SAPPHIRE w Orlando. Pakiet stanowi nową erę w działalności firmy w zakresie technologii B2C. Pakiet integruje szeroki zakres cieszących się powodzeniem rozwiązań SAP, wspierających budowę wielokanałowych doświadczeń klientów. SAP C/4 HANA zastąpi m.in. znaną w świecie B2C markę SAP Hybris.
Ogłoszony podczas konferencji SAPPHIRE projekt SAP C/4 HANA to jednolity pakiet rozwiązań w modelu chmurowym, które służą do zarządzania doświadczeniami klientów w oparciu o kompleksową analitykę danych. Jest on odpowiedzią SAP na globalne zmiany zachodzące wśród konsumentów oraz potrzebę dynamicznego rozwoju rozwiązań CRM czwartej generacji. Celem SAP jest dostarczenie klientom możliwości koncentracji na klientach, skutecznej ochrony ich danych oraz budowy spójnych doświadczeń klientów z markami.
Portfolio SAP C/4 HANA obejmuje pięć rozwiązań w modelu cloud, które znane były na rynku wcześniej pod marką SAP Hybris. Nowy pakiet wprowadza jednak kluczowe aktualizacje pakietu i zmiany mające na celu zdobycie pozycji lidera na globalnym rynku CRM.
Pięć komponentów SAP C/4 HANA stanowią:
- SAP Commerce Cloud: budowa interakcji z klientami
- SAP Customer Data Cloud: bezpieczne zarządzanie danymi konsumentów
- SAP Marketing Cloud: tworzenie profili klientów i dedykowanych ofert
- SAP Sales Cloud: zarządzanie sprzedażą i umowami
- SAP Service Cloud: zarządzanie wielokanałową obsługą klienta
Za dalszy rozwój rozwiązań B2C w portfolio SAP odpowiada SAP Customer Experience – nowa organizacja, która połączy w ramach jednej marki dotychczasowe doświadczenia marek SAP: Hybris, CallidusCloud, Gigya oraz Coresystems.
Jak deklaruje SAP, nadszedł koniec czasów oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami, jakie były znane dotychczas. W rzeczywistości CRM to dziś największy rynek rozwiązań IT dla przedsiębiorstw. Według firmy Gartner rynek CRM osiągnął w 2017 roku wartość 39,5 miliarda dolarów, wyprzedzając pod względem przychodów rynek oprogramowania do zarządzania bazami danych.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





