

SAP Polska z nowym dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów. Do zespołu dołącza Piotr Ferszka
Piotr Ferszka z początkiem grudnia bieżącego roku objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska – obecnego na polskim rynku od 25 lat czołowego dostawcy aplikacji biznesowych. Do jego zadań będzie należało wsparcie cyfrowej transformacji klientów firmy.
Priorytetem nowego dyrektora będzie wsparcie klientów firmy z segmentu dużych przedsiębiorstw w osiąganiu trwałych, pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych.
– Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia. Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień. Dołączając do struktur SAP Polska mam możliwość wspierać kluczowych klientów firmy w ich drodze do sukcesu – mówi Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska.
Piotr Ferszka ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT, które zdobył, pracując dla światowych technologicznych marek, takich jak Oracle Polska, Asseco czy Hewlett-Packard. Dotychczas związany zawodowo z Oracle Polska, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji, gdzie specjalizował się w obszarze krajowego rynku rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych. Z kolei doświadczenie zdobyte w Asseco pozwala mu spojrzeć na rynek IT z perspektywy dostawcy oprogramowania i integratora systemów.
Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





