

SAS rozpoczyna współpracę z Cruxo, aby pomóc detalistom w tworzeniu nowych źródeł przychodów
SAS, lider w dziedzinie analityki i sztucznej inteligencji, ogłasza partnerstwo z Cruxo, platformą marketingu dla branży retail nowej generacji, aby pomóc detalistom przyspieszyć wzrost i zwiększyć przychody dzięki rozwiązaniu SAS 360 Match. Współpraca pomoże firmom na całym świecie wzmocnić ich najnowszy i szybko rosnący strumień przychodów - media retail.
Najszybciej rozwijający się kanał mediów cyfrowych
Retail Media Networks (RMN) to platformy cyfrowe należące do sprzedawców detalicznych, na których marki kupują przestrzeń reklamową, co przekłada się na poprawę sprzedaży. W ciągu ostatnich dwóch lat stały się one nowym źródłem przychodów dla współczesnych retailerów. Zgodnie z prognozami GroupM biznes o wartości 100 miliardów dolarów, stanowiący 18% globalnej reklamy cyfrowej, ma wykazać 60% wzrost w ciągu najbliższych 4 lat. Dzięki współpracy z Cruxo Sas 360 Match odegra ważną rolę w skalowaniu tego najszybciej rozwijającego się kanału reklamy cyfrowej.
„Podstawowe wartości SAS, takie jak niezależność, otwartość i elastyczność, są wbudowane w naszą technologię reklamową”, mówi Steve Perks, dyrektor ds. technologii reklamowych w SAS. „Cruxo jest jednym z kilku kluczowych partnerów, którzy zbudowali swój biznes w oparciu o naszą platformę reklamową SAS 360 Match, mając długoterminowe zaufanie do naszego podejścia i rozwiązań. Dzięki takim partnerstwom z technologii SAS korzystają najbardziej innowacyjne firmy AdTech w branży reklamy cyfrowej, wideo, CTV i detalicznej”.
Platforma analityczna do monetyzacji mediów detalicznych
SAS 360 Match to zaawansowana platforma reklamowa, która wspiera prowadzenie kampanii, dostarczanie i targetowanie reklam, raportowanie działań oraz zarządzanie zyskami. Korzystając z najnowocześniejszej analityki danych i algorytmów uczenia maszynowego, sprzedawcy detaliczni mogą tworzyć skuteczne, ukierunkowane kampanie reklamowe.
„Wszechstronność i skalowalność SAS 360 Match daje nam doskonałą podstawę do zaoferowania sprzedawcom detalicznym rozwiązania, które z jednej strony jest w stanie zapewnić im pełną kontrolę nad ich zapasami i sposobem prowadzenia działalności, a z drugiej strony oferuje solidność i wydajność potrzebną firmom w różnych regionach i segmentach” - komentuje Matěj Novák, CTO Cruxo.
About Cruxo
Cruxo is a Retail media platform from the Czech Republic, founded by senior experts from retail, vendor marketing, and online media. The CRUXO solution simplifies advertising management in retail media and remains user-friendly while being highly efficient. That allows retailers to intake budgets from all their vendors. The platform comes with the know-how which allows the clients to grow their advertising inventory and their retail media revenue.
About SAS
SAS is a leader in analytics and AI. With innovative software and professional services, it helps companies around the world turn data into knowledge. SAS offers THE POWER TO KNOW®
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04Sokołów stawia na zrównoważony rozwój
2025.03.03O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl
2025.03.03Matexi Polska oferuje indywidualny projekt wykończenia wnętrz w cenie mieszkania
2025.03.03Barometr AI – nowy indeks EFL. Połowa polskich firm zwiększy inwestycje w AI, co czwarta prognozuje większą sprzedaż dzięki AI
2025.02.27Możliwość pokrycia europejskiego parku samochodowego o dodatkowe 5 milionów pojazdów dzięki nowym akumulatorom wspomagającym Exide AGM
2025.02.27