

SatRevolution - nowa firma twórców T-Bull, ukierunkowana na rozwój rozwiązań z zakresu technologii kosmicznych
Twórcy czołowej polskiej firmy, zajmującej się produkcją gier mobilnych – T-Bull, informują o założeniu spółki ukierunkowanej na działalność kosmiczną. SatRevolution S.A. to spółka nowych technologii, która jako pierwsza polska firma będzie specjalizowała się w projektowaniu i seryjnej produkcji sztucznych satelitów na potrzeby międzynarodowych agencji kosmicznych oraz innych podmiotów: zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego. Ponadto, SatRevolution będzie prowadzić prace badawcze nad innymi rozwiązaniami z zakresu technologii kosmicznych.
- Szeroko pojęta tematyka nowych technologii to nie tylko nasza codzienna praca. To także nasze hobby. Wieloletnie doświadczenie w biznesie pozwoliło nam na stworzenie oddzielnego podmiotu prawnego, którego celem będzie rozwój m.in. rozwiązań z zakresu technologii kosmicznych. – mówi Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i Chief Operating Officer firmy T-Bull S.A.
Nanosatelity o różnych funkcjonalnościach
Firma SatRevolution została powołana przez Damiana Fijałkowskiego, Grzegorza Zwolińskiego i Radosława Łapczyńskiego, czyli współzałożycieli studia T-Bull. Spółka rozpoczęła już prace badawcze nad nanosatelitami, które mają znaleźć zastosowanie w międzynarodowych agencjach kosmicznych, sektorze publicznym oraz w celach prywatnych.
- Gry wyprodukowane przez T-Bull są instalowane przez miliony graczy na całym świecie. Naszym celem jest stworzenie takiego rozwiązania, które również będzie dostępne dla jak największej liczby osób. Kto z nas nie marzy o własnym nanosatelicie? – mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel i Chief Technology Officer firmy T-Bull S.A.
Wieloletnie doświadczenie, poparte branżowym sukcesem firmy T-Bull
Firma T-Bull, kierowana przez Damiana Fijałkowskiego i Grzegorza Zwolińskiego w ciągu kilku lat stała się czołowym polskim producentem gier mobilnych. W chwili obecnej studio wydało już ponad sto pięćdziesiąt gier, które zostały pobrane przez ponad 140 milionów ludzi z całego świata.
- Rok 2015 udało nam się zamknąć ze znacznym zyskiem ze sprzedaży, co jest widocznym odzwierciedleniem dużej popularności naszych produkcji. Codziennie przybywają nam dziesiątki tysięcy nowych użytkowników, którzy coraz chętniej wybierają nasze aplikacje. – podsumowuje Damian Fijałkowski, współzałożyciel i Chief Technology Officer firmy T-Bull S.A
Ostatnia produkcja studia, Road Racing jest już dostępna do pobrania na systemy Android oraz iOS. Road Racing zalicza się do kategorii free-to-play, co oznacza, że aplikację pobiera się bezpłatnie, lecz są w niej dostępne przedmioty, które można dodatkowo zakupić za prawdziwe pieniądze, co nie utrudnia jednak rozgrywki.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





