

Saturn przedłuża współpracę z Ogilvy&Mather
Media Saturn Holding Polska wyłonił zwycięzcę przetargu na obsługę reklamową marki SATURN. Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym przedłuży współpracę z agencją Ogilvy & Mather, która będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii zaplanowanej na kolejny rok. Początek kampanii przewidywany jest na jesień br.
Założeniem przetargu było wyłonienie agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji marki SATURN oraz jej stałą obsługą reklamową. Do udziału w pierwszym etapie zaproszono cztery agencje. Po dogrywce Media-Saturn zdecydował się przedłużyć umowę z dotychczasowym partnerem – Ogilvy & Mather.
O wygranej zdecydowały oryginalny i wyróżniający się na tle innych koncept kreatywny, a także ciekawe pomysły na wykorzystanie różnych kanałów w budowaniu wizerunku marki. - powiedział Sławomir Uherek, Dyrektor Zarządzający siecią SATURN – Mam nadzieję, ze dalsza współpraca przełoży się na rosnącą rozpoznawalność marki w Polsce.
Współpraca ze zwycięską agencją ma charakter długoterminowy. Ogilvy & Mather będzie odpowiedzialna już za realizację najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej głównie w zakresie koncepcji na marketingowy przekaz telewizyjny i radiowy.
źródło: saturn/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





