Saturn przedłuża współpracę z Ogilvy&Mather
Media Saturn Holding Polska wyłonił zwycięzcę przetargu na obsługę reklamową marki SATURN. Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym przedłuży współpracę z agencją Ogilvy & Mather, która będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii zaplanowanej na kolejny rok. Początek kampanii przewidywany jest na jesień br.
Założeniem przetargu było wyłonienie agencji, która zajmie się kompleksowym opracowaniem strategii komunikacji marki SATURN oraz jej stałą obsługą reklamową. Do udziału w pierwszym etapie zaproszono cztery agencje. Po dogrywce Media-Saturn zdecydował się przedłużyć umowę z dotychczasowym partnerem – Ogilvy & Mather.
O wygranej zdecydowały oryginalny i wyróżniający się na tle innych koncept kreatywny, a także ciekawe pomysły na wykorzystanie różnych kanałów w budowaniu wizerunku marki. - powiedział Sławomir Uherek, Dyrektor Zarządzający siecią SATURN – Mam nadzieję, ze dalsza współpraca przełoży się na rosnącą rozpoznawalność marki w Polsce.
Współpraca ze zwycięską agencją ma charakter długoterminowy. Ogilvy & Mather będzie odpowiedzialna już za realizację najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej głównie w zakresie koncepcji na marketingowy przekaz telewizyjny i radiowy.
źródło: saturn/informacjebranzowe.pl