SaveCart nowym członkiem e-Commerce Polska
SaveCart, pierwsza firma w Polsce oferująca pełną personalizację sklepów online połączoną z systemem ratowania transakcji w czasie rzeczywistym, została nowym członkiem e-Commerce Polska – Izby Gospodarki Elektronicznej. Już w sierpniu eksperci SaveCart podzielą się z innymi członkami organizacji swoją wiedzą m.in. na temat omnichannel marketingu podczas cyklicznych, organizowanych przez e-Izbę szkoleń.
"Jesteśmy młodą firmą, ale tworzoną przez ludzi z wieloletnim doświadczeniem w branży. Dlatego też postanowiliśmy przyłączyć się do organizacji, która pozwoli nam na wymianę doświadczeń, ale też dzielenie się wiedzą i spostrzeżeniami z innymi kluczowymi graczami na rynku. Chcemy współtworzyć standardy dotyczące sektora e-handlu, a przez to bezpośrednio wpływać na jakość i poziom świadczonych usług. Myślę również, że nasze autorskie usługi oraz nowatorskie rozwiązania mogą stać się dla innych członków Izby inspiracją do dalszych działań" – mówi Piotr Ziółkowski, Business Development Director SaveCart.
Już w sierpniu eksperci SaveCart poprowadzą szkolenia otwarte dla wszystkich członków e-Commerce Polska na temat możliwości wykorzystania big data w e-handlu, personalizacji ofert sklepów internetowych, omnichannel oraz trigger marketingu. Pokażą również opracowane przez siebie rozwiązania, które pozwalają m.in. na ratowanie porzucanych transakcji online, ale też angażowanie i inspirowanie klientów do dodatkowych zakupów.
Polski rynek e-commerce dynamicznie się rozwija. Stąd potrzeba wypracowywania odpowiednich regulacji, ale też dobrych praktyk branżowych dla całego sektora. Misją e-Commerce Polska, której członkiem został SaveCart, jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.
źródlo:e-commerce/informacjebranzowe.pl