

Scholz and Friends Warszawa wygrywa obsługę Plusa
Wiadomości / 2014.08.14
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu prepaid operatora sieci Plus. W przetargu wzięło udział sześć agencji i oprócz zwycięzców były to: Young & Rubicam, Grey Group, Change Integrated, 180 Heartbeats, Ambasada Brand Communication. Jego przedmiotem było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla linii prepaid sieci Plus.
Współpraca Polkomtelu i Scholz & Friends ma charakter stały i długofalowy, a w jej ramach agencja będzie odpowiedzialna za komunikację oferty „na kartę" we wszystkich mediach (zarówno ATL/BTL jak i Digital).
Obecnie dla Plusa pracują jeszcze dwie agencje: Grey Group oraz Young & Rubicam.
źródło: plusgsm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Nagrody
Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05CSR
Check-in na łące B&B HOTELS Polska kontynuuje działania na rzecz pszczół
2025.06.05Wiadomości
Scallier z kolejnym parkiem handlowym w Rumunii
2025.06.05Nieruchomości
City Point Okęcie wyznacza nowe standardy zrównoważonej logistyki miejskiej
2025.06.05Nagrody
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Nieruchomości
Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Wiadomości
Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04Nieruchomości
MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04