

Scholz and Friends Warszawa wygrywa obsługę Plusa
Wiadomości / 2014.08.14
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu prepaid operatora sieci Plus. W przetargu wzięło udział sześć agencji i oprócz zwycięzców były to: Young & Rubicam, Grey Group, Change Integrated, 180 Heartbeats, Ambasada Brand Communication. Jego przedmiotem było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla linii prepaid sieci Plus.
Współpraca Polkomtelu i Scholz & Friends ma charakter stały i długofalowy, a w jej ramach agencja będzie odpowiedzialna za komunikację oferty „na kartę" we wszystkich mediach (zarówno ATL/BTL jak i Digital).
Obecnie dla Plusa pracują jeszcze dwie agencje: Grey Group oraz Young & Rubicam.
źródło: plusgsm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





