Scholz and Friends Warszawa wygrywa obsługę Plusa
Wiadomości / 2014.08.14
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu prepaid operatora sieci Plus. W przetargu wzięło udział sześć agencji i oprócz zwycięzców były to: Young & Rubicam, Grey Group, Change Integrated, 180 Heartbeats, Ambasada Brand Communication. Jego przedmiotem było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla linii prepaid sieci Plus.
Współpraca Polkomtelu i Scholz & Friends ma charakter stały i długofalowy, a w jej ramach agencja będzie odpowiedzialna za komunikację oferty „na kartę" we wszystkich mediach (zarówno ATL/BTL jak i Digital).
Obecnie dla Plusa pracują jeszcze dwie agencje: Grey Group oraz Young & Rubicam.
źródło: plusgsm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%
2024.04.26Wiadomości
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
2024.04.26Nieruchomości
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024.04.26Nieruchomości
Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita
2024.04.26Nieruchomości
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
2024.04.26Wiadomości
Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą samochodową
2024.04.25Wiadomości
Państwowy Instytut Geologiczny wzmacnia bezpieczeństwo cyfrowe dzięki współpracy z Secfense
2024.04.25Wydarzenia
Kluczowi przedstawiciele polskiego i europejskiego sektora kosmicznego spotkają się w Warszawie. Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024.04.25CSR