Scholz & Friends zwycięzcą przetargu na agencję 360 dla Plusa
Wiadomości / 2015.04.10
Przedmiotem przetargu było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla marki Plus. Zwycięzcą trwającego od listopada przetargu na obsługę marki Plus w zakresie obsługi strategiczno-
kreatywnej i realizacji kampanii 360 została Agencja Scholz & Friends. Agencja Scholz & Friends, obsługuje aktualnie dla Polkomtelu markę Plush.
źródło: plusgsm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
71 proc. MŚP ocenia pozytywnie członkostwo Polski w Unii Europejskiej. 41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w planach
2024.04.30Wiadomości
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
2024.04.29Nieruchomości
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024.04.29HR
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024.04.29Technologie
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024.04.29Technologie
Solplanet uruchomił program SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
2024.04.29Wiadomości
Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%
2024.04.26Wiadomości
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
2024.04.26Nieruchomości