

SFERIS sponsorem Sferis KnockOut Promotions
Sieć sklepów SFERIS została sponsorem tytularnym największej grupy bokserskiej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W skład SFERIS KnockOut Promotions wchodzą tak znani zawodnicy jak Mistrz Świata federacji WBC w kategorii junior ciężkiej, Krzysztof „Diablo” Włodarczyk czy Artur Szpilka, jeden z najbardziej obiecujących bokserów wagi ciężkiej młodego pokolenia. Oficjalne ogłoszenie informacji o SFERIS jako nowym sponsorze tytularnym SFERIS KnockOut Promotions nastąpiło 21 maja br., podczas konferencji prasowej przed galą boksu w Lublinie.
- "Od zawsze SFERIS wspierał sport i zawodników, a boks jest jedną z najbardziej emocjonujących dyscyplin, która przed telewizorami i na widowni gromadzi miliony fanów, również naszych klientów. To dla nich przygotowujemy specjalną ofertę, która będzie promowana hasłem tematycznie związanym z grupą bokserską - „Nokaut cenowy w Sferis”. Już wkrótce będziemy mogli zdradzić więcej informacji na jej temat" – komentuje Edyta Wrzosowska Dyrektor Marketingu w SFERIS.
SFERIS KnockOut Promotions powstała w 1999 roku i jest największą zawodową grupą bokserską w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Od początku swojej działalności, we współpracy z TVP1, TVP3, TV Polonia, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat 2, grupa zorganizowała ponad 70 widowisk profesjonalnych gal boksu zawodowego. Celem SFERIS KnockOut Promotions jest promocja czołowych zawodników świata, m.in. Krzysztofa “Diablo” Włodarczyka, mistrza świata federacji WBC, Artura Szpilki, Marka Matyji, Ewy Piątkowskiej, Pawła Kołodzieja, Andrzeja Wawrzyka, Marcina Rekowskiego, Krzysztofa Głowackiego i wielu innych, a także szkolenie młodzieży poprzez Stowarzyszenie Sportów Walki Knockout Gym.
Więcej informacji o grupie bokserskiej: http://knockout.pl/
źródło: sferis/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03Komfort i jakość życia: STO10 Chylońska wyznacza nowe standardy w Gdyni
2025.07.03Matexi Polska z pozwoleniem na budowę nowej inwestycji na warszawskim Żoliborzu
2025.07.02Samochody premium, hybrydy i chińskie marki. Poznaj trendy na polskim rynku motoryzacyjnym [RAPORT EFL]
2025.07.02Angelini Pharma przedłuża umowę z MLP Group
2025.07.02Od pomysłu do działania – prezentacja nagrodzonego systemu „Vital” w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
2025.07.01