

SFERIS zwycięzcą konkursu „Laur Konsumenta” w kategorii „Sklepy Komputerowe"
Stale rozszerzamy asortyment, na dziś to już nie tylko smartfony, tablety czy laptopy, ale pełna gama elektroniki użytkowej. Do tego oferujemy szeroki wachlarz usług. Wychodzimy naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Tylko w ostatnim czasie zmieniliśmy stronę internetową, przebudowaliśmy nasze sklepy stacjonarne oraz rozszerzyliśmy formy płatności. - komentuje Edyta Wrzosowska, Dyrektor Marketingu SFERIS Sp. z o.o.
- Obecnie posiadamy 177 dogodnie usytuowanych sklepów stacjonarnych – własnych oraz partnerskich. Wdrożyliśmy także bardzo rozbudowany system odbioru osobistego przesyłek, działający w oparciu o 650 stacji benzynowych sieci Orlen. Nieustająco się rozwijamy i jak wskazuje przyznane wyróżnienie, klienci to doceniają – dodaje Edyta Wrzosowska, Dyrektor Marketingu w SFERIS.
"Laur Konsumenta" to jeden z największych programów konsumenckich w kraju. Do przeprowadzenia badań wykorzystano ankietę internetową oraz telefoniczną. Głosy w plebiscycie zbierane były za pośrednictwem portali tematycznych spółki Agora S.A., portali Dziennika Gazety Prawnej oraz Mediów Regionalnych. Dodatkowo, głosowanie odbywało się telefonicznie oraz na stronie internetowej projektu Laur Konsumenta. Plebiscyt, zakrojony na skalę ogólnopolską, prezentuje usługodawcom oraz producentom i dystrybutorom towarów aktualny ranking najpopularniejszych produktów i usług.
źródło: sferis/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Optegra Polska przejmuje Wrocławskie EyeLaser Center – kolejny krok w umacnianiu wiodącej pozycji na rynku usług okulistycznych
2025.04.23Motocykle, quady i skutery w logistyce – rozwiązania CEVA Logistics
2025.04.23Stp.one przejmuje popularnego w Polsce dostawcę oprogramowania dla kancelarii prawnych Amberlo
2025.04.23TomTom dostarcza ulepszoną nawigację do rozwiązań samochodowych marki smart
2025.04.23Projekt „XYZ Place” osiągnął stan surowy otwarty
2025.04.23Sokołów edukuje na temat zero waste
2025.04.17Carefleet wysoko oceniony przez klientów
2025.04.16Jak będzie wyglądał rynek smart cleaning w 2025 roku?
2025.04.16Polska wzmacnia swoje kompetencje w zakresie obserwacji Ziemi. GMV z kluczową rolą w programie CAMILA
2025.04.16